2023. október 29., vasárnap

Aurora P. Hill - A ​Gyöngyös Korona (Serbeniai Krónikák 3.)


 Elérkeztünk a sorozat harmadik részéhez, ami csak még inkább fokozta az elégedettségemet. Ezúton is köszönöm szépen a recenziós példányt!

Aslios herceg immáron uralkodó, Gabriela segítségével szeretne új korszakot nyitni népe számára. Nagyon örültem annak, hogy a történetben ez ennyi szerepet kapott, mert felerősíti az olvasókban a felelősségérzetet. Lehet, hogy csak az én élethelyzetem ilyen most, de azt gondolom minél előbb meg kell tanulnunk azt, mekkora súlya is van a szavainknak/tetteinknek. 
De természetesen itt sem megy minden simán. A lánnyal való kapcsolata veszélybe kerül, ráadásul a királyság is veszélybe kerül.

Itt már teljes bizonyossággal kijelenthető a két fiatal szerelme, amit az írónő nagyon szépen érzékeltetett. 
Éreztem a szereplők fejlődését, hiszen Gabriela is sokkal vagányabbnak tűnt, mint eddig bármikor. 
Mondanám, hogy eddig és nincs tovább, de mivel tudomásom szerint hamarosan jön a folytatás, ezért nem tennék pontot ennek a szakasznak a végére. Jó úton haladnak, hogy kinőjék a gyermeki ártatlanságot és ez nagyon tetszik.
Amit még megemlítenék, hogy a függelékben nemcsak a szereplők listáját találhatjuk meg (mint az előző résznél),  hanem a Tanács egykori tagjainak a névsorát is. Amikor egy regényben ilyen apró részleteket is kidolgoz a szerző, az számomra még értékesebbé, élvezetesebbé teszi a történetet. 

Az első részhez képest az írónő írástechnikája is sokat fejlődött szerintem.  Sokkal jobban bele tudtam képzelni magamat helyszínekbe, eseményekbe és valamiért gyorsabban is kiolvastam. Bár vastagságban nem marad el az előzőekhez képest, mégis haladósabbnak, pörgősebbnek érződött.

A borító szintén hatalmas kedvenc, ezt is nagyon mutatósnak és igényesnek találtam. 

Összességében szerintem egy nagyon izgalmas sorozatról van szó, amit a mai generáció is élvezettel olvashat. Sokszor hallom, hogy magyar szerzőtől nem, vagy nem szívesen olvasnak a gyerekek, de az ilyen kalandos regények segíthetnek változtatni ezen a nézőponton. A magam részéről izgatottan várom a következő részt!

Addig is, ha érdekel A Gyöngyös Korona, a Smaragd Kiadónál ezt is megtalálhatod!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések