2021. március 16., kedd

Madeline Miller - Akhilleusz ​dala


Már általános iskolásként is szerettem a görög mitológiát, így nem meglepő, hogy nagy reményekkel kezdtem bele a regénybe. 

Számtalan könyv és film is foglalkozott Akhileusz történetével, de itt teljesen új szemszögből ismerhetjük meg a szereplőt. Az eleje nagyon tetszett: megismerhetjük a gyermekkorát, nagy részletességgel a gondolatait és az álmait. Tetszik az írónő stílusa és az, hogy a legkisebb részletre is odafigyelt.

Ám jött a romantikus rész, és egy picit elment tőle a kedvem. Nem magával a vonzódással volt bajom, hanem a romantikával. Nekem sokkal kevesebb is elég lett volna bele. Valahogy az elején nem számítottam arra, hogy romantikus hangulatúvá válik a történet, és úgy éreztem meglettem volna nélküle.

Ettől függetlenül a világábrázolás és az írói stílus is nagyon tetszik. Biztosan fogok még olvasni tőle, ha módomban áll.

A végére még annyit, hogy a kiadó nagyon szép munkát végzett. A mű kívül belül igényes!

Ha szereted az Íliászt, és a Tróját, ezt a könyvet is el kell olvasnod! Megveheted a General Press Kiadó weboldaláról!

Írta: Isabel 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések