2022. szeptember 22., csütörtök

Amira Stone - Elszakítva (A mágia rabjai 2.)


 A most következő értékeléssel már nagyon hosszú ideje adós vagyok, és ezért bocsánatot kérek az írónőtől és a kiadótól is. Ez nem a történet hibája, hiszen az első részt is nagyon szerettem, sokkal inkább annak köszönhető, hogy ebben az évben túl sok negatív dologért és nem volt alkalmam igazán elmélyülni a könyvben. 
Most azonban sor került az egész sorozat elolvasására, hiszen újraolvastam az első rész, hogy felelevenítsem az eseményeket. Mondhatom, hogy as lelkivilágomat szépen erősítette, pedig nem vagyok egy kimondottan gyenge érzelmi világgal rendelkező nő.

A történet ott folytatódik, ahol a Kitaszítottak véget ért. Az írónő gondolt arra, hogy a fontosabb részeket megemlítse így gördülékenyebbé téve az események összerakását. 

A világ még most is annyira misztikus, mint volt, tele felnőtteknek szóló mágiával. Ezt még mindig nagyon különlegesnek érzem a fantasyk kínálatában. Egyszerre sugárzik belőle erő és sötétség; egy csipetnyi reménnyel keverve. Nincs jó és rossz, az a tipikus fekete-fehér felállás.

Még mindig ámulattal tölt el, hogy a szerző képes ennyi szemszög között úgy váltani, hogy mindegyik karakter hiteles maradjon! Mena, Ray, Kein és a többiek a sok nehézség árán is megtartották alapeszményeiket, bár külön utakon is járniuk kell. 
A szereplők sok helyszínt bejárnak és érezni a leírásokon, hogy az írónő is sokat érett az első rész óta. Imádtam, hogy a kalandok során nem rekedtek meg, nem bizonytalanodtak el, csak tartottak a céljuk felé. Sok bátorságot öntöttek az én lelkembe is!

A borító pedig, ha lehet szebb, mint az első részé! Egymás mellett pihennek a polcomon és együtt varázslatos hatást keltenek! 

Tudom, hogy egy harmadik rész is, ezért nem voltam annyira  csalódott hogy sok kérdés megválaszolatlan maradt még bennem. Figyelembe veszem, hogy - mivel ifjúsági regényről van szó - nem feltétlenül kell nagyon elmenni s sötétebb oldal felé. Arra tökéletes, aminek szánta a szerző szerintem: kaland kikapcsolódás egy egyedi világban!

Nagy örömmel várom a folytatást!

Amennyiben érdekel, keresd a Könyvmolyképző Kiadó kínálatában!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések