2021. június 1., kedd

J. Soldier - Mágus


 Szeretném megköszönni a NewLine Kiadó vezetőségének, hogy lehetőséget kaptam a regény elolvasására!

Nagyon szeretem a fantasy történeteket, pláne azokat, melyekben a mágia áll a középpontban, Itt nemcsak a varázslást kaptam meg fő elemként de magát a tanítás-tanulás folyamatát is, és ennek nagyon örültem.

Az alaptörténet szerint a modern világban is létezik mágia, párhuzamosan a technikai fejlődések mellett. Bár a gondolatot egyedinek tartom, mégis meg kellett szoknom ezt a felépítést. Kicsit furcsának hatott egy mágus telefonnal, de idővel meg lehet szokni ezeket az újításokat.
Az idős mágus szeretné unokájának is átadni mesterségét, ám Nem kis meglepetésére Liza nagy tehetséget mutat a mágiában. Bár a szülei ellenzik még a nagyapával való találkozást is, a kislány nagy lelkesedéssel várja a vele töltött időt.

Mikor elkezdtem az olvasást, örömmel vettem tudomásul, a lányunokát, hiszen azt gondoltam, fiú lesz az örökös. Különös kalandok és természetesen tanulás veszi kezdetét, amik egy percre sem hagytak unatkozni.

Az ok-okozati összefüggések, bár elsőre kuszának tűnnek, szépen fel vannak építve és végül minden világossá válik. A karakterek egyediek és talán pont azért maradandóak, mert az olvasó nem ilyen környezetben képzelné el őket. 

Az író szépen fogalmaz, jól fent tudja tartani a feszültséget. Fantáziadús történetet rakott össze, bár néha jól esett volna, egy két oldal kevésbé izgalmas rész pihenésképpen.

Bár, a kedvenc színem a zöld és a kék, a borító nem győzött meg és ezt sajnálom. Értem a koncepciót, csak a kidolgozásra szántam volna több időt.

Ettől függetlenül ajánlom mindenkinek, aki kortárs magyar szerző művével szeretne kikapcsolódni, a fantasy zsánerében!

Amennyiben meg szeretnéd venni a saját példányodat, a NewLine Kiadó várja a rendelésed!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések