2022. április 1., péntek

Arthur Conan Doyle -The ​Red Headed League / A Vörös Hajúak Ligája


 Komolyan belemerültem az angol tanulásba, ezért nagyon örültem, amikor megkaptam ezt a kétnyelvű regényt a könyvtárból. Bár nem vagyok krimirajongó, azt gondolom, hogy nyelvek tanulásához csak másodlagos fontosságú, hogy mindig jól szórakozzunk. Legalábbis nálam. 
Az első a szövegértés gyakorlása és a szókincsbővítés. 

Ám számomra a történetnek volt még egy nagy előnye: a könyvben található kód segítségével a szöveg átirata és hanganyaga is letölthető legálisan. Így nemcsak olvastam, de hallgattam is a szöveget, ami tanuláskor nagyon hasznos.

A történet, mint mondtam egy krimi, Serlock Holmssal a főszerepben. Aki szereti a detektív kalandjait, nagyon fogja szeretni, számomra viszont unalmas volt. Vagyis lett volna, ha nem örömködtem volna akkor, amikor ezt vagy azt megértettem a fejezetek során. 
Picit féltem, hogy a 96 oldal miatt nem kapok kidolgozottságot, de egész szépen és kereken fel volt építve a történet. Igazság szerint, sokkal több nem is kötötte volna le a figyelmemet.

Azt mondom, hogy azért, amiért elkezdtem olvasni, bőven megérte a két hetet. Magabiztosabb lettem, javult a szókincsem és sikerélményem is volt. Az, hogy a történet nem tartozik a kedvenceim közé az az egyéni véleményem. 
Azt gondolom néha nyitni kell ilyesmi felé is, hogy a konfortzónánkból kilépve új tapasztalatokat szerezhessünk és gyarapítsuk a tudásunkat.

Hogyha te is belevetnéd magad az angol nyelv szépségeibe, akkor a könyvet megtalálod többek között a Líra kínálatában!

Írta: Isabel
Korrektúrázta: Niky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések