2021. május 22., szombat

Aurora Lewis Turner - A hatalom köve


Először szeretném megköszönni az írónőnek, hogy lehetőséget biztosított a regény elolvasására.

A hatalom köve nem csak egy izgalmas fantasy, hanem egy olyan közös alkotás, mely összefogta az olvasni szerető embereket. A szerző ugyanis a csoportjának tagjaival együtt szőtte a cselekmény szálait, és ez már akkor is tetszene nekem, ha magával a történettel nem volnék megelégedve. De nézzük is a történetet!

Norma királyságának hercegnőjét, Oliviát, egy átok sújtja, így veszélyt jelent királyságára. Azért, hogy véget vessen ennek, elindul egy másik, szörnyekkel és mágiával teli világba.

Számomra ez egy picit A szépség és a szörnyetegre emlékeztetett, de korántsem bántam. És a hasonlóság csak pont az átokig tartott, hiszen utána teljesen új dolgokkal és képességekkel találtam magam szemben.

A lány útja során hatalmas fejlődésen megy keresztül, sokkal bátrabbá és szerethetőbbé válik a számomra. Felismervén mennyire fontos alak ő az élet sakktábláján, nem megfutamodásra, hanem küzdésre sarkallja, ami számomra nagyon szimpatikus vonás, ha női karakterről van szó.

Az pedig, hogy a történet több olvasó szellemi terméke, egy nagyon fontos dologra világított rá: kehet úgy is izgalmasat és újszerűt alkotni, hogy teljesen különböző emberek tesznek hozzá Csak egy jó vezető kell hozzá, ami ez esetben az írónő tolla volt.

Bár én az elektronikus verziót olvastam, mégis elismerésem a borító tervezőjének, hiszen nagyon szép munkát végzett. 

Mivel nem szeretnék spoileres értékelést írni, nem is mondanék többet. Mindenki döntse el maga, mennyire varázsolja el Aurora világa, viszont unatkozni senki sem fog, erről biztosíthatlak benneteket!

Ha felkeltettem az érdeklődésed, a Menő Könyvek Kiadó várja a rendelésed!

Írta: Isabel
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések