2021. február 13., szombat

Tanila Jensen - Feloldozás (Viveca 2.)


 Először szeretném megköszönni az írónőnek, hogy gondolt rám és én is elolvashattam a Viveca folytatását. 

Az első részt nem itt értékeltem, és mi tagadást ott azért voltak apróbb gondjaim a sorozattal. Ám most a szerző nagyon meglepett, ugyanis nagyon sokat fejlődött! 

Az első részben számomra egy kicsit túl gyorsan történnek az események. Egy új, izgalmas világot kapunk ugyan, viszont túl hamar lesz szerelmes a főhősnőnk és számomra nem maradt elég idő megemészteni azt a sok információt, amit kapunk. Ezt az akkor írt értékelésemben meg is említettem.

Most azonban minden a helyén volt: megfelelő mennyiségű információ, romantika a kellő időben, varázslat és csavarok, ráadásul az írástechnika is sokat fejlődött.

A szereplők jellemvonásai is sokat fejlődtek az eltelt idő alatt - számomra sokkal emberibbé, ezáltal szerethetőbbé váltak. 

Külön tetszett, hogy most nem voltak elfinomkodva a durvább jelenetek - nagy rajongójává váltam a kiszámíthatatlan történeteknek és itt ezt is megkaptam. 

Trilógia révén még korán sincs vége szereplőink megpróbáltatásainak, de ha az írónő megtartja ezt a vonalat én nagyon boldog leszek tőle!

Ha nem ismered a sorozatot, mindenképpen érdemes adni neki egy esélyt, mert bebizonyítja, hogy a szorgalom és a kitartás nagy tettekhez vezethet!

Ritkán szoktam ilyet csinálni, de egy pár szót üzennék az írónőnek így az értékelés végén:
köszönöm, hogy felnőttként kezelte a nem teljesen pozitív kritikámat. Köszönöm, hogy elgondolkodott és amit igaznak érzett azon változtatott! Köszönöm, hogy rendületlenül és ésszel halad az útján!
Köszönöm, hogy adott egy újabb lehetőséget, hogy értékelhessem a munkásságát, ezáltal elismerhessem a fejlődését!
Ez a hozzáállás mindannyiunknak példaértékű lehet!

Ha téged is érdekel a sorozat, a NewLine Kiadó  várja a rendelésed!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések