2020. december 7., hétfő

Bombicz Judit - Csodák könyve

 



Mikor a kezembe veszek egy könyvet, nemcsak a tanulás iránti vágyamat szeretném kielégíteni, de szeretnék egy picit távol kerülni az élet gondjaitól is.Különösen igaz ez, ha mesekönyvekről van szó. Megnyugvást, szórakozást és csodát várok tőle.
Sosem titkoltam, hogy felnőttként is mennyire szeretem ezt a műfajt. Véleményem szerint szükség van arra a varázslatra, amik ebben rejlenek, arra a tisztaságra, ami eredendően bennük van.

A Csodák könyve nem árul zsákbamacskát: valóban egy aprócska csodában volt részem általa. 
A történet egy olyan testvérpár kalandjait meséli el több fejezeten keresztül, akik különböző varázslényekkel találkoznak. Ebben egy varázskönyv segít nekik, ami hol tanácsokkal látja el őket, hol pedig átjáróként szolgál egy másik világba. Sellők, manók, és egyéb kedves karakterek tanítják őket elfogadásra, a szeretet erejére és arra, hogy érdemes odafigyelni másokra és a szívünkre hallgatni.

 Engem a könyves szál egy picit Michael Ende  - A Végtelen Történet c. regényére emlékeztetett, de ez a hasonlóság tényleg csak egy pillanatig tartott, hiszen az írónő megteremtette a saját, egyedi világát.
A szereplők kidolgozottak, minden történet megválaszolja a saját kérdését, a fogalmazásmód pedig nagyon igényes.

Amit még kiemelnék, azok a gyönyörűen megrajzolt és papírra vetett illusztrációk. Már a borítón is látszik, hogy nagyon odafigyeltek erre, de a történetek lapjain ez még inkább érződik. Nemcsak a képek fokozzák a látványvilágot, de maguk a lapok is színesek, így még nagyobb élményt okozott az olvasás.

Jó szívvel ajánlom a könyvet bármelyik gyerkőc szobájába, hiszen nemcsak kalandokban lehet része, de segítheti a lelki és szellemi fejlődését is. Közös és önálló olvasásra is egyaránt alkalmas!

Ez volt az első alkalom, hogy megismerkedhettem a szerző munkásságával, de ha minden könyve ilyen, azokra is kíváncsi vagyok!
Zárásképp pedig szeretném megköszönni a NewLine Kiadónak, hogy biztosítottak egy példányt a számomra!

Ha felkeltettem az érdeklődésed, a kiadó weboldalán leadhatod a rendelésed!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések