2021. március 7., vasárnap

Králig Helga - Temesváry Kriszta - Állati ​egypercesek - Vidám történetek állatorvosok tollából


A véletlennek köszönhető, hogy rátaláltam erre a könyvecskére, de nagyon hálás vagyok ezért. 
Nem olyan rég kaptam egy csomó - nem szép állapotban lévő, de még olvasható  - könyvet és ez is közöttük volt. 

Bár a héten rengeteg nagyon jó könyvet volt szerencsém olvasni, ezen nevettem a legtöbbet. Nagyon humoros történetek találhatóak benne - és bár nem vagyok állatorvos - nekem nagyon életszerűnek tűnnek. 
A több rövid történet tényleg csak a lényegre törekszik: nincs bevezetés, sem pedig lezárás. Olyan érzésem volt, mintha ebéd közben mesélnének nekem. Nem kevés szakértelemre és türelemre van szükségük - jókat derültem, némely gazdi megnyilvánulásán. Az állatok pedig annyira aranyosak, hogy szinte mindegyiket sikerült megjegyeznem.

Az írástechnika egyszerű, de nem is kell túlbonyolítani a történeteket. Ez is segíti, hogy maradandó emlék maradjon. Remélem, lesz még alkalmam a szerzőktől olvasni!

Azt gondolom, hogy az orvoslás a legcsodálatosabb szakma, teljesen mindegy, hogy embereket vagy állatokat gyógyítunk vele. Talán az állatorvosnak picit nehezebb a dolga, hiszen a tüneteket magának kell felismernie - hiszen a páciensek nem tudják elmondani a problémájukat. Viszont talán pint ezért néha hálásabb hivatásnak is gondolom. 
Ám bármelyik szakirányt is választjuk,  biztosak lehetünk abban, hogy a lehető legtöbbet tettünk azért, hogy boldogabb és minőségibb életet teremtsünk másoknak. Politikától és fizetéstől függetlenül!

Amennyiben te is elolvasnád, keresd a Régikönyvek.hu oldalán!

Írta: Isabel
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések