2022. május 14., szombat

Aurora Lewis Turner - A ​tűzróka (Az ikerlángbűbáj 1.)


 Mint tudjátok, nagyon szerettem Aurora és Lloyd történetét, ezért, mikor előolvasója lehettem ennek  a történetnek kicsit skeptikus voltam. Akaratlanul is van bennem egy mérce, és nem voltam biztos benne, hogy a szerző meg tudja-e ugrani. Aztán elkezdtem az olvasást...

Főszereplőnk, Amaja egy titokzatos tűzesetből menekül Japánból.... én meg így...aha (imádom a kulturát és mindent, ami ezzel kapcsolatos). Bár, el kell hagynia az országot ez a misztikusság, ami rájuk jellemző, nem csökkent közben. Magyarországra kerül a Vadász szárnyai alatt és a feladata, hogy örző váljék belőle.

Itt aztán fény derül életének egy nagyon fontos mozzanatára: a Margitszigeten megismeri ikertestvérét, Alexandert és együtt nyomozásba kezdenek, azért hogy megértsék titokzatos és rejtélyes kilétüket.

Remélem, nem sértődik meg az írónő, de ahogy haladtam a lapokkal azt éreztem, hogy én is részese akarok lenni ennek a történetnek. Segíteni a teremtésben. A Bolygókeringőnél szívesen voltam olvasó. Szerettem követni az eseményeket. Na de itt részese akartam lenni az alkotásnak! A pörgős cselekmény, a humoros párbeszédek az én fantáziámat is elindították, és inspiráltak!

Történetfelépítés szempontjából Aurora ugyanolyan jót alkotott, mint eddig, bár, most inkább éreztem nála a sejtelmes vonalat. 
Könnyen lehet vele haladni, a sok érdekesség, meglepetés miatt olvastatja magát. 
Az talán picit furcsa lehet, hogy hazánk a történet központja, de sehol sincs az megírva, hogy csak külföldön történhetnek varázslatos és kiszámíthatatlan események. (Szerintem, ezért a kivitelezésért külön köszönet illeti a szerzőt.)

Ha olyan fiataloknak kerestek olvasnivalót, akik érdeklődnek a misztikum iránt ezt mindenképpen ajánlanám. Igaz csak 16 éven felülieknek!

A borító nekem nagyon tetszik, ugyanis imádom a rókákat!

Nem marad más hátra így a végén, csak egy köszönetnyilvánítás, amiért én is lehetőséget kaptam az olvasásra, illetve az a türelemjáték, amíg várok a folytatásra!

Amennyiben te is belekezdenél a sorozatba, a NewLine Kiadónál leadhatod a rendelésed!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések