2020. március 7., szombat

Farkas Árpádné- Task Mix in English




Mivel magántanulóként tanulom a nyelvet, ezért számomra kincsnek számítanak a jó tankönyvek.
A Maxim kiadót ebből a szempontból kiemelném, hiszen az érettségi vizsgáimra is az ő könyveikből készültem és maximálisan elégedett voltam velük. Nemcsak jól szemléltetett és lényegre törő magyarázatokat kapunk, de a megoldó kulcs nagyon hasznos azok számára, akik abban a cipőben járnak, mint én. Emellett pedig nemcsak egy adott szint felméréséhez használhatóak a feladatok, de könnyebb és nehezebb változatukkal komoly fejlődési lehetőséget is biztosítanak.

A Task Mix in English-t a középszintű érettségi vizsgám után vettem meg, azzal a szándékkal, hogy segít majd a B2 nyelvvizsgára való felkészülésben.
A feladatok nemcsak nehézségi szint, de témakörök szempontjából is rendszerezve vannak és a levélírás kivételével mindegyikhez van megoldó kulcs is.
Ami számomra nagyon hasznos volt, az a leckék végén található szószedet, mely tartalmazza a kiejtést is.  Ahhoz a típushoz tartozom, akiknek nem elég az új szavakat csupán szóként megtanulni; nekem szükségem van arra, hogy lássam hogyan is működik ez élesben, így amikor egy új szót fedeztem fel egy mondatban, azonnal az egész mondatot tanultam meg, hogy a megfelelő szövegkörnyezetben rögzüljön.
Nem tudom, hogy ez előny vagy hátrány (számomra előny volt), de a gyakorló szövegek nincsenek lefordítva, így egy nagyon alap tudás mindenképpen kell már a B1-es feladatok elvégzéséhez is. De talán ezt nem is kell mondanom, hiszen aki valamilyen vizsgára készül, az nem most ismerkedik meg a nyelvvel. A feladatok sokszínűsége is jó volt, nem tette monotonná a tanulást. 

Összességében nagyon elégedett vagyok a könyvvel, bár az eddigi tapasztalataim alapján nem is számítottam másra. Akinek komolyabb tervei vannak az angollal, csak ajánlani tudom!

Ha úgy érzed hasznos lehet számodra a könyv, a Bookline várja a rendelésed!

Írta:Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések