2020. március 7., szombat

Anita Gayn- Sütilány




Érdekes érzéseim vannak a könyvvel kapcsolatban, mert a fülszöveg és a borító alapján egy picit másra számítottam. Azt hittem, hogy a történet hasonlítani fog, Joanne Harris: Csokoládé című művére. Vártam, hogy tele legyen finom sütikkel és kipróbálásra való receptekkel, és kissé csalódott voltam, mikor rájöttem, hogy tévedtem.
Viszont annyira elmerültem az olvasásban, hogy egy idő után már nem is érdekelt.
A történet azzal indul, hogy Claire, a 17 éves lány a Pretty 12 valóságshow győzteseként térhet haza. Élete nagyon megváltozik, ugyanis celebként és magánemberként is meg kell birkóznia szerelemmel, hamis barátokkal és mindennel, amivel együtt jár a hírnévvel.
A lány már az első perctől kezdve szimpatikus volt, ugyanis megszegve a show szabályzatát, nem veti alá magát plasztikai műtéteknek, hogy még vonzóbb legyen a nézők számára és így több szavazatot kapjon. Azt mondja, természetességével is el tudja érni ugyanezt a hatást és ez be is igazolódik.
Azt kell mondjam, hogy ez az üzenet nagyon is példaértékű napjainkban!
Igenis fontos hangsúlyozni, nem feltétlen akkor lesz szép valaki, ha kés alá fekszik, bár elismerem, vannak olyan élethelyzetek, melyben ez a leginkább járható út. Ám biztosan nem egy tévé szereplés az!
Ami számomra egy picit zavaró volt, hogy a valóságshow előtti és utáni történéseket az írónő külön fejezetekként felváltva tárta az olvasó elé. Nem mondom, hogy rossz volt, csak meg kellett szokni.
Ennek ellenére valóban könnyed és szórakoztató olvasmány a Sütilány! Tipikusan az a könyv, melyet egy fáradt munkanap után veszünk kézbe, mert tudjuk, hogy ki fog minket zökkenteni a gondjainkból.
Ez volt az első olvasásom az írónőtől, de biztosan nem az utolsó!

Ha érdeklődnél a könyv iránt, többek között a Bookline-nál kereshetitek!

Írta:Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések