2022. július 6., szerda

Velencei Rita - Tiramisu (Kávé és krémes 2.)


 Először is szeretném megköszönni a lehetőséget az írónőnek, hogy elolvashattam a könyvét. Ezúton bocsánatot is kérnék, amiért eddig húzódott az olvasás, én is sokat voltam beteg illetve újra szerettem volna olvasni az első részt, a Kávé és krémest.

Főszereplőnk Annamari, aki boldog párkapcsolatban él, épp arra vár, hogy párja megkérje a kezét. Barátnőivel igyekszik fenntartani a kapcsolatot, ám ez nem könnyű, mivel mindenkinek van magánélete. És igyekszik helytállni a munkahelyén, ami egy maximalista főnök mellett nem is annyira egyszerű...
Egyszóval olyan az élete, amire azt hiszem, sokan vágyunk. Mégis, egy titok képes alapjában megingatni ezt az idilli képet.

Azt szeretem a szerző munkásságában, hogy könnyed kevésbé pörgős regényeket ír. Úgy gondolom, néha ilyen is kell az olvasás terén is: amikor csak előveszünk egy könyvet és a "lassú víz partot mos" elvet követve követhetjük nyomon a szereplők kalandjait. Bár, a Kávé és krémeshez képest ez talán picit még inkább érvényes, ezt azonban most nem bántam. 
Melegem is van, így kevésbé tudnám értelmezni a nyakatekert csavarokat, így most jól jött ez a pihenés. 

Most is szépen kidolgozott történetet kaptunk, szerelemmel, humorral fűszerezve. Noha az én kedvencem a kultúrák alapos ismertetése és a sok étel volt. Igen, nem tagadom meg magam: imádok más kultúrák ételeiről még olvasni is. Főleg a sütikért. Itt gratulálnék a szerzőknek ugyanis, azoknak is utánanéztem, amiket nem ismertem és az pontos volt. 

A borítót már az első résznél nagyon szerettem, de ezt legalább annyira. Ugyanolyan könnyedséget sugároz, mint ami a regényre jellemző. 

Azt mondom, ha olyan könyvre vágysz, ami ellazít, kikapcsol, de nem pörget fel nagyon a Tiramisu tökéletes választás. Önmagában is megállja a helyét, de a Kávé és krémes teszi teljessé az élményt. 

Ha kíváncsivá tettelek, a Book24-en megrendelheted a saját példányodat!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések