2021. március 13., szombat

Buótyik Dorina - III. ​Amenemhat rejtélye


 Először is szeretném megköszönni a kiadónak, hogy biztosított számomra egy példányt a könyvből! Nagyon vártam, hogy elolvashassam, mert számomra egy olyan világot mutat be, amit nem ismerek annyira, mint szeretnék.

Én, aki úgy ültem a történetnek, hogy minimális ismeretem vagy Egyiptomról (na jó, azért néha olvasgattam ezt azt, de ez nagyon csekély) nagyon érdekesnek találtam a könyv hátterét. Kíváncsiságomtól hajtva utánanéztem egy-két dolognak és örömmel vettem tudomásul, hogy a szerző bizony végzett kutatómunkát. Mélyebben nem szerettem volna belemenni, így pár információ után abbahagytam az ellenőrizgetést - úgy szerettem volna olvasni, ahogy A Múmia filmeket is nézem - kikapcsolódásként.

Maguk a szereplők nagyon szépen ki lettek dolgozva. Mindegyik egyedi karakter és megfelelően el vannak helyezve a történetben. Személyes kedvencem Gracie, aki bár nagyon okos, jókat mulattam a beszólásain.

Mint mondtam az országról nem tudok sokat, viszont a leírások sokat segítettek, hogy el tudjam képzelni a helyet és az időt. Ritkán mondok ilyet, de ebből el tudtam volna képzelni egy picit többet is, mert bár így is oda tudja képzelni magát az ember, maga a hely nagyon különleges, legalábbis számomra.

Az írónő stílusa könnyed, bár azt érezni, hogy első könyvről van szó. Mégis, ha szeretné tartani ezt a zsánert és több tapasztalatot szerez, véleményem szerint sokszor fogjuk hallani a nevét. Véleményem szerint egy író tehetségét az is jól mutatja, ha az első könyv után megjegyezzük a nevét. Jelentem, Dorináét megjegyeztem!

A borító egyébként nagyon szép, kifejezetten tetszik a színhasználat!

Amennyiben kíváncsivá tettelek, a NewLine Kiadónál beszerezheted a saját példányodat!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések