2021. március 12., péntek

Catherine Anderson - Rózsavirágzás


Vannak könyvek, melyek jó időben találják meg az embert. Ez is ilyen volt.

A történetben az özvegy Kate egyedül neveli kislányát, aki egy napon életveszélyes helyzetbe kerül: egy csapat csörgőkígyótól Zach, a szomszéd meg. Ám a férfit súlyosan megmarják és az asszonyra hárul a feladat, hogy életben tartsa őt.
A főhősnő függetlensége és éles esze már az első lapokon kiderült és magával ragadott. Nagyon szeretem azokat a szereplőket, akiket saját korukat meghaladják bátorságban és intelligenciában. 
A történet pörgős, könnyen olvastatja magát. Ráadásul több érdekes dolgot tanultam, aminek érdemes utánanéznem. Például, hogy az iszap valóban jó-e kígyómarás ellen? Nem mintha valaha is alkalmazni szeretném, de sosem lehet tudni, mit hoz az élet.

Na de visszatérve a regényhez, tetszett az írónő stílusa is. Még nem olvastam tőle semmit, de örültem, hogy nincs tele felesleges jelenetekkel. Ennek hála nem zökkentem ki a hangulatból.

A borító nagyon szép, szeretem a rózsákat.

Összességében ajánlom az igényesebb romantika kedvelőinek, szerintem nem fognak csalódni!

Amennyiben szeretnél egy saját példányt, a General Press Kiadó várja a rendelésedet!

Írta: Isabel
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések