2023. július 16., vasárnap

Szemán Zoltán - Egy ​mesterdémon naplója (Egy őrangyal naplója 2.)


A sorozat folytatódik hála az Égnek és Zoltánnak! Konkrétan ez volt az a könyv, ami kirángatott az olvasási válságból, csak, hogy képben legyek előtte el akartam olvasni az első részt, ha már sorozat...de ha rajtam múlik, ezzel kezdem! Köszönöm a recenziót!

Főhősünk Ashir, akit az első részben már megismerhettünk. Már akkor is szimpatikus volt, ám most, mint a Dámon Akadémia Mester jön el hozzánk! Tanárként kell megállnia a helyét, ráadásul magánéleti problémái is vannak, az Apokalipszis Lovasaival és  Balthasaar, a pokol tábornokával.

Te jó ég, hogy ezen mennyit nevettem! A nehezen tanítható diákok bennem is felébresztettek pár emléket mindkét oldalról.  Nagyon át tudtam érezni a helyzetet. 

A történet pörgősebb, mint az első rész volt, bár, engem az előző sem untatott. Itt azonban a főszereplőből adódóan nem volt annyi cuki rész, sokkal inkább izgalmas és poénos. Én nagyon szeretem, mikor valaki valaki egy picit szarkasztikus  és nem köt csomót a nyelvére. Régen, mikor még ártatlanabb voltam biztos nem élveztem volna ennyire, de most, hogy vége az ártatlanságnak, Ashir az egyik kedvenc karakterem lett a szerző szereplői közül. 

Ezen felül a világ felépítése és bemutatása nagyon realisztikus, könnyen a Pokolra tudtam képzelni magam. Óh, hogy ezért a mondatért mit kapok, de nem hagyhattam ki....

Oké, tudjátok, hogy én normális értékeléseket szoktam írni, de ha eszembe jut a történet, elfog a nevetés és újra el akarom olvasni... 

Zoltán itt valamit nagyon elkapott, mert szerintem a sztori egyetlen hibája, hogy rövid. Biztosan be lehetett volna, ide-oda még egy-egy fejezetet, csakhogy érdemes legyen aláírnunk azt a bizonyos paktumot . 

Mindazonáltal azért azt elmondanám, hogy csakúgy, mint az első rész, ez sem ajánlott a mélyen vallásos lelkületűek számára. Az ilyen történeteknél ez mindig fennáll, így kérlek csak akkor vegyétek kézbe, ha az alap nem sérti a nézeteiteket.

A borító ezúttal is nagyon tetszik, míg az első az ártatlanság jellemezte, ezúttal a sötétséget kaptuk meg.

Ha választanom kell a szerző könyvei közül jelenleg határozottan ez a kedvenc! Nem kérdés, hogy ajánlom, újraolvasom, sőt, lesz egy meglepetésem is a sorozattal kapcsolatban, de ez még titok...

Amennyiben kíváncsivá tettelek, keresd a Google Play könyvei között!


Írta: Isabel


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések