2020. március 7., szombat

Elyn Vee N. - Santa Night


Először is szeretném megköszönni az írónőnek, hogy az elsők között olvashattam el az új novelláját. Mikor szólt nekem, hogy az utolsó simításokat végzi rajta, előre örültem, mert tudtam rosszat nem fogok kapni. 
A történet a romantika rajongóinak kedvez, mint ahogy eddig Elyn minden műve. 
Delilah a barátnője helyett utazik el Quebec-be és itt találkozik egy jóképű és szexi Mikulással. Azonnal beindul nála a kémia, ezért minél előbb  haza  szeretne érni  a bérelt faházba, ahol a barátnője is lakott volna… Ekkor azonban betör hozzá a fentebb említett télapó….
Mikor ezt a részt olvastam teljesen lefagytam.  Az volt az első gondolatom, hogy „ Mekkora horrort lehetne már ebből kerekíteni! Begerjedt csajszi pszichopata Mikulás, elhagyatott ház…igen kissé elcsépelt, de akkor is…” És bár tudtam, hogy nem ez az a műfaj, melyben az írónő alkot, szerettem volna olvasni egy ilyen változatot is. 
Na, de vissza a történethez: mint kiderült, a ház, a Mikulás apjáé, és a pasas nem tudott arról, hogy vendég érkezik.
Tekintve a körülményeket Delilah és Blake egyességet kötnek: együtt töltik ezt a pár hetet. Eleve nehéz lehet összezárva lenni valakivel, akihez ösztönösen vonzódsz, ám főszereplőink komoly lelki sérüléseket hurcolnak magukkal, így nem egyszerű nyitniuk egymás felé. Ám, ahogyan az lenni szokott, a végére minden a helyére kerül.
Szeretem az írónő stílusát, bár most úgy érzem lehetett volna több a műben, mint amennyi belefér egy novellába. Érdemes lett volna a szereplők lelkében, múltjában vájkálni egy kicsit, mert a lehetőséget nagyon adta a történet. Nem kell mindig pátyolgatni őket, szenvedhetnek csak bátran, mert az jót tesz a jellemfejlődésüknek!
Ettől függetlenül kellemes kikapcsolódást nyújtott a 60 oldal, a borító pedig most nagyon cuki lett.
Ha nem olvastatok még Elyn-től, a Santa Night tökéletes választás az ismerkedéshez.


Az írónő írói oldalán érdeklődhettek a novella iránt!

Írta:Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések