2022. november 15., kedd

Aurora Lewis Turner - A ​megtörhetetlen átok (Az ikerlángbűbáj 2.)


 Először szeretném megköszönni az irónónék, hogy én is elolvashattam Az ikerlángbűbáj folytatását.Már az első részt is nagyon szerettem, és csak az egészségügyi állapotom akadályozott az olvasásban.  De nézzük is, milyen benyomást hagyott bennem Aurora új regénye.

Azt kell mondjam, hogy ez a rész kissé sötétebb hangvételűre sikerült mint az első. Az Akadémián rejtélyes halálozások történnek és emiatt főhősünk, Amaja is gyanúba keveredik, miközben Jackkel, a Vadásszal való kapcsolata is egyre...izzóbb.

Mindkét karakter komoly fejlődésen megy át, ebben a részben jobban megértettem a motivációjukat. Tetszik a lány barátaihoz fűződő viszonya és elhivatottsága. A Vadász karaktere pedig gyönyörű kontrasztot állít Amaja személyiségével. 
Azt hozzátenném, hogy a romantikus szál engem most nem tudott megfogni, de ez a saját hiányosságom.  A könyvben több olyan jelenet is van, amit eme műfaj rajongói szerethetnek, csak nekem nem jött most át.

Viszont annyira jó a szerző stílusa még mindig. Több száz oldalon keresztül egy percig sem hagyott unatkozni. Mindig történt valami, nem laposodott el a történet. Ráadásul gyönyörű leírásokat is kapunk, mágiával és különleges lényekkel megtűzdelve.

Muszáj megemlítenem a borítót is, ami az első perctől kezdve felkeltette az érdeklődésem. Picit olyan távol-keleti hangulata van, ettől függetlenül azonban nagyon illik a cselekményhez! Jó választás volt!

Összességében mindenképpen ajánlom azoknak, akik olvasták az első részt! Viszont inkább fiatal felnőtteknek javaslom, az elrejtett utalások miatt.  Ettől függetlenül egy szuper kikapcsolódást biztosít az egész sorozat és alig várom az írónő újabb regényét!

Amennyiben téged is érdekel, keresd a NewLine Kiadó kínálatában!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések