2022. április 4., hétfő

Diana Soto - Az ártatlan bűnös


 Tartozom egy beismeréssel - nagyon hosszú ideje halogattam ennek a könyvnek az elolvasását. Nem tudtam a tartalomról semmit, egyedül a cím alapján gondoltam azt, hogy ez nem nekem való... te jó ég megkorát tévedtem! 
Mikor kinyitottam és az előszó után elkezdődött a történet, egy pillanatra el kellett gondolkodnom, hogy nem - e egy Shakespeare kötet került a kezembe. Formailag fantasztikus, ma már szinte csak a középiskolás kötelezőknél találkozom ezzel. Eszembe jutottak azok az érzések, amik miatt annyira szerettem őket: igényesség, gyönyörű, választékos nyelvezet és elgondolkodtató tartalom. 

A dráma  helyszíne 1793. Párizs. Marie Antoinette-től elvették a gyermekeit és várja a tárgyalását. Az udvart is megossza a személye és a forradalom jelei már megmutatkozóban.

Maga a mű nagyon komoly kérdéseket vet fel: egy forradalom megoldhatja a nép problémáit? Miként ítéltetik meg a bűnösség és az ártatlanság? Ki jogosult ebben dönteni? 

Ilyen és ehhez hasonló problémára keresi az írónő a válaszokat. Ízes nyelvezettel, és nem kevesebb tudással kalauzol el minket ebben az időben, remélve, hogy mi magunk is megtalálhatjuk a saját válaszainkat.

Bátran ajánlom minden korosztálynak, a fiataloktól az idősekig! Remélem, hogy kicsiny hazánkban sokan fogják szeretni, sőt, azt is, hogy más szerzők is megpróbálnak majd hasonló stílusban megírt művekkel gyarapítani az ithoni irodalmat!
A könyv ajándék volt, amit ezúton is köszönök!

Mivel nem tudom kapható-e még, ha kiváncsi lettél, keresd az írónő hivatalos Facebook-oldalát  további információkért!

Írta: Isabel
Korrektúrázta: NiKy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések