2021. március 6., szombat

Kovács Paula - Nagymama mesél


 A héten elég sok klasszikusabb mesét olvastam és nagyon örülök, hogy mind magyar szerzőtől származik. 
Ez a könyvecske sem mai, viszont igazán kedves és szívmelengető történeteket tartalmaz. Külön örültem annak, hogy a magyarság történelméből is felfedezhetünk bennük néhány elemet.

Természetesen, mivel nem mai kiadásról van szó, ezt tükrözik az illusztrációk is, igaz rám kifejezetten inspirálóan hatnak. Jó látni a különböző lehetőségeket a rajzolás terén.

Igazából, ha lenne gyermekem, szívesen felolvasnék neki ebből. Olyan igazi esti mese hangulata van. 

Bár, amit olvastam már nagyon rossz állapotban volt, mégis azt gondolom, hogy a régi könyvekről sem kell feltétlenül lemondani - sőt! Attól mert nem friss, még tartalmazhat olyan történeteket, melyek megmelengetik az ember lelkét!

Amennyiben érdekel, a Bookline weboldalán még kapható pár példány!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések