2021. április 20., kedd

V. K. Bellone - Felvont ​vitorlák (Meridia 1.)


 Szeretném megköszönni a lehetőséget a Könyvmolyképző Kiadónak, hiszen egy hatalmas kalandban részesülhettem!

A Felvont vitorlákról először egy baráttól halottam és mikor megláttam a borítóját, nagyon vegyes érzések kerítettek hatalmába. Egyrészt lenyűgözőnek találtam a koncepciót és a színválasztást, másrészt viszont félek a kígyóktól...
Ám amikor elolvastam a fülszöveget, tudtam, el kell olvasnom az egészet.
Picit megcsúsztam az olvasással, ám így alkalmam nyílt arra, hogy kétszer egymás után is elolvashassam a regényt, ami nagyon jó tett az én-időmnek.

Na de nézzük a cselekményt:  A történet közepén két nép áll, egymással konfliktusban. Eltérő nézetek, illetve kultúra a jellemző - ám létezik egy legenda, mely közös útra vezeti őket. 

Egyik főhősnőnk Anahita, Meridia főpapnője, akinek feladata, hogy hozzámenjen A Tengeristennő Bajnokához. Hogy ki is lesz ez, egy, az erre a célra rendezett versenyen dől majd el. A lánynak a szíve foglalt, így értesíti kedvesét , hogy megmentse a nem kívánt házasságtól. Espadon egy küldetés során igyekszik visszaszerezni Merida becses ereklyéjét, Ramal pedig megszegve országa törvényeit házasság révén próbálja rendezni a helyzetet az országok között. 

Hármuk sorsa elevenedik meg a lapok sorain, tele izgalommal rejtéllyel és gyönyörű leírásokkal.

A szerző egy különleges világot épített fel, bár azt hozzátenném, hogy szívesebben olvastam volna részletesebben: egy ilyen történetet érdemes lett volna aprólékosabban papírra vetni. Részletezni a népek életét szokásait, illetve minden egyebet, mely fontos a történet alakulása szempontjából. Számomra fontos egy egyedi ötlet kivitelezésénél, hogy minden apró részlet ki legyen dolgozva, a maximális élvezet kialakulása érdekében.
Történet több szálon fut melyek nagyon érdekesen és szépen kapcsolódnak össze.
Írástechnikai szempontból is elégedett voltam mert egy szépen megfogalmazott mesét kaptam. 

Így a végére még csak annyit tennék hozzá, hogy ez volt az első Sötét Örvény könyv, amit életemben olvastam. Bár nincs összehasonlítási alapom, ha a többi is legalább ilyen, akkor új kedvenc érkezik majd a Vörös Pöttyös és a Rázós könyvek mellé!

Amennyiben te is elolvasnád, a Könyvmolyképző Kiadó várja a rendelésed!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések