2021. március 5., péntek

Géczi Viktória - Illés öröksége


 Őszintén szólva, óriási meglepetés volt a regény. Mikor elkezdtem, nem is vártam hogy ilyen izgalmakban lesz részem! Egy nap alatt elolvastam és csak kapkodtam a fejem!

Nagyon izgalmas, mikor egy könyvet olvashatunk a könyvben -az olvasónak rejtély, az írónak meg lehetőségek tárháza. Ezt az írónő jól ki is használta, mert olyan csavarokat rakott bele, amire nem számítottam, pedig nem egy jól felépített regényt olvastam már.

A szereplők egyediek és könnyen megkedvelhetőek - számomra Tibád tisztelendő és Gróf Szalviusz Rabán volt a legemlékezetesebb. Még az előbbi egyszerűségét és életkedvét kedveltem, addig az utóbbinál a ravaszságot és az, hogy már az első mondatoknál felállt a szőr tőle a karomon - persze jó értelemben. 

A cselekmény rengeteg meglepetést tartogat és egyáltalán nem azt kapja az ember, amire számít. Bár a történet a "Lassú víz partot mos"elvet követi, ez engem korántsem zavart, mert így még inkább képes voltam elmerülni az írónő által teremtett világban.
A leírások szépek és érzékletesek, könnyen oda tudja képzelni magát az ember. Bár biztosan (még) nem tudom, de olyan érzésem van, hogy nem kevés kutatómunka állhatott a felépítés mögött.

A borítót egy nagyon picit fel tudnám dobni, de ettől eltekintve illett a mű hangulatához.

Az írónő stílusa is nagyon tetszett. Egyszerű, de a meséléséhez éppen ez illett. 
Bár első könyvről van szó, mégis az gondolom, hogy erős kezdést kaptunk.

Itt jegyezném meg, hogy nem értem miért nem kiadónál jelent meg a mű - szerintem lenne rá igény - de ne aggódjatok meg fogom kérdezni.

Mindenképpen szeretnék a végére ajánlást írni, ám el kell gondolkodjak egy picit: azt hiszem, ha szereted Böszörményi Gyula könyveit, akkor az Illés Öröksége is tetszeni fog neked!

Ezúton köszönöm Viktóriának az olvasásra adott lehetőséget!

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, keresd a szerző hivatalos Facebook - oldalát a saját példányodért!

Írta: Isabel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések