2022. július 12., kedd

Tea Stilton - Szívből ​jövő üzenet (Tea angyalai 12.)

Még soha nem olvastam egy kötetét sem a szerzőnek, viszont a könyvtárba új könyvek érkeztek, így adtam neki egy esélyt. 

A történet egy egérlányról szól, aki egy álarcos bálon beleszeret egy szuperhősbe, ám fogalma sincs kit rejt a maszk. Hogy kövesse a szíve szavát felkeresi a lányok irodáját és felkéri őket találják meg a titokzatos fiút.

A történet szerintem nem kiemelkedő, bár azért vannak tanulságos részei: ne ítéljünk a külső vagy a körülmények alapján és, hogy bátornak kell lenni. Tekintve, hogy melyik korosztályt célozza a sorozat ez bőven elég ahhoz, hogy valami értékes csomagot adjunk a gyerekeinknek.
A kötet szerintem inkább a kislányokat fogja meg, hiszen a romantikus tiniszerelem áll a középpontban. A főszereplők is lányok, bár lehet van olyan kiskamasz fiú, akit ez nem zavar. 

A történet egyébként aranyoskás..... Nyomozós, krimis, szerelmes és persze barátnős. A nyomozólányok karaktere nagyon eltérő, mindegyik teljesen más személyiség, mégis nagyon jól tudnak együtt dolgozni. Ez igazán szimpatikus volt, hiszen így nemcsak a divatot szerető lányok, de a számítógépet kedvelők is megtalálják azt, akivel azonosulni tudnak. Ez azért fontos üzenet, mert így láthatják a gyerekek, hogy nyugodtan lehetünk jók nagyon eltérő dolgokban, mégis barátkozhatunk és alkothatunk valami különlegeset együtt.  

Az illusztrációk viszont nagyon szépek, semmiben sem maradnak el a borítón lévőtől!

Számomra egyszeri olvasásnak megfelelt. Nem volt rossz és nem mondom, hogy nem fogok még olvasni pár részt, de a kedvencem nem lett. Nekem ez már picit sok, hogy így szerelmi nyomozásról olvassanak a kisiskolások, de ez már a generációs eltérésen alapul.
Viszont gyorsan lehet haladni vele, így akár nyári maratonnak sem lehet rossz a 9-12 éves korosztálynak, feltéve, ha a sorozat többi része is ilyen.


 Ha kíváncsivá tettelek, keresd a Líra kínálatában!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések