2023. július 16., vasárnap

Szemán Zoltán - Egy ​őrangyal naplója (Egy őrangyal naplója 1.)


 Előszőr is szeretném megköszönni Zoltánnak, hogy elküldte nekem a könyvét. Számomra nem volt kétséges, hogy szeretni fogom, hiszen nagyon közel áll hozzám a téma világa.

Történetünk főhőse Launiel, a kezdő őrangyal, aki frissen diplomázva nagy lelkesedéssel vállalja el az első munkáját. Már az első oldalakon jókat kacagtam, ugyanis az angyal nem volt éppen ügyes (picit eltévedt, miközben a Földre akart jutni).

Jasmin régi őrangyala természetesen ellátja Launielt egy listával, ami segítheti munkája során és az első pár napban rendben is zajlik minden. Ám miután Jasmin húga odaköltözik a lányhoz, minden csak bonyolultabbá válik. Kezdőként rengeteg kérdésre kell választ találnia, ami azért érdekes mert így azt látjuk hogy ő sem tökéletes. Számomra ez előny volt, nem hátrány, mindazonáltal, nem ezt várnánk egy Mennybéli lénytől. 

itt is felbukkan a másik oldal a tapasztalatával, ám azt meghagynám a második részhez . :)

Azt szeretem Zoltán írásaiban, hogy annyira fogyaszthatóak. Ez is a valláson alapszik, mégis humoros, szórakoztató történet, nincs a torkunkon letolva semmi. Kedves karakterek, emberi élethelyzetek jellemzik, ami akár a kíváncsiság felébresztésére is jó lehet. De akár hiszünk, akár nem, ebben a könyvben megvan minden ahhoz, hogy remek kikapcsolódás legyen. 

A szerző nagyon jól játszik a szavakkal, helyzetekkel, így olyan érzésem volt, mintha egy sorozat első részét nézném. Mindemellett pedig érződik a tudás és az elkötelezettség az írás iránt.

A borító nagyon tetszik valóban naplós hatása van. Egyet sajnálok csak, hogy nem jelent meg a mű nyomtatásban. Értem az indokokat, de van olyan jó, mint a hasonló tematikákat követő jóval drágább társaik. Mindazonáltal nekem hatalmas kedvenc és újraolvasás-biztos történet lett!

Amennyiben te is kíváncsi lettél, keresd a GooglePlay kínálatában!

Írta: Isabel

1 megjegyzés:

  1. Habár az angyalok sokkal közelebb állnak a tökéletességhez, mint mi, emberek, még ők sem hiba nélkül valók...

    VálaszTörlés

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések