2022. szeptember 25., vasárnap

Gáspár Virginia Olimpia -A ​dühös tűz fellángolása (Lélekboszorka krónikák 1.)


 Először szeretném megköszönni a szerzőnek, hogy lehetőséget biztosított a könyv elolvasására, és elnézést kérek, amiért várnia kellett. 
Hosszú és nehéz hét áll mögöttem, ezért nagyon jól esett ez a könnyed, mégis izgalmas fantasy.

A történet elején két kamasz lánnyal találkozunk. Mikor Laura elájul Holda nem tudja mi tévő legyen. Ám a rosszullét nem volt véletlen, hiszen a lány egy látó. Mikor hirtelen nyoma vész Holda a keresésére indul  Segítségére van egy alakváltó, és annak testvére Áron, aki félig vámpír, ám lány sem átlagos, hiszen boszorkányvér folyik az ereiben. 
Innen indulnak be igazán az események, amik rengeteg nehézséget és bonyodalmat okoznak a kis csapatnak. Találkozhatunk még démonokkal, és természetesen az ellenséggel is. 

Az első plusz pont számomra a Magyarországi helyszín és szereplők. Tetszett a "mágikus fátyol" ötlete, ami körbeöleli az országunkat.  Bár a természetfeletti jelenségeket valamiért még mindig könnyebben elképzeljük a határainkon túl,  itthon is van bőven elég rejtély ahhoz, hogy alapja legyen egy misztikus történetnek. 
A másik, amit nagyon szerettem, az a mágia. Az elején nagyon tinikönyvnek éreztem a regényt, de ahogy egyre haladtunk előre az időben, mindinkább lekötött és vártam a folytatást. 

A szereplők még elég fiatalok, ebből kifolyólag is érezhettem azt, hogy én már túl öreg vagyok ehhez,viszont a történések őket is elkezdik megedzeni. Jellemükben van még hova fejlődni, de gondolom, ez a következő rész egyik feladata lesz. 

Azt viszont sajnáltam, hogy a gonosz boszorkányról nem esett több szó. Mostanában nagyon szeretem azt megérteni, hogy a negatív karakterek miért viselkednek úgy ahogy,szeretem megérteni őket. Vagy legalább megpróbálni átérezni a helyzetüket, szerintem ez nagyon fontos. De lehet, hogy erre is választ kapok majd a folytatásban?

Az írónő egyébként ügyes:  egyedi világot teremtett olyan lényekkel, amit már mindannyian jól ismerünk. Természetesen van még hova fejlődnie a szereplőkkel együtt, de azt gondolom, éppen ezért izgalmas egy sorozatindító kötetet olvas - látjuk benne a folytatás lehetőségét. Akarjuk a folytatást, és szurkolunk azért, hogy minden a legjobban alakuljon. 

A borító szerintem egy picit lehetett volna figyelemfelkeltőbb, de így legalább meglepetés érheti az olvasót, mennyire izgalmas világot rejt.

Ajánlom mindenkinek, aki szereti ezt a vonalat, akár már 13 éves kortól is! Előny, ha szeretitek a vaskosabb könyveket, ugyanis, itt ezt kapjátok. Egyébként az én szívem mindig a sok oldalszámos regényekhez húzott inkább, így számomra ez is pluszt adott az olvasás élményéhez. 

Ha titeket is kíváncsivá tett, keressétek a NewLine Kiadó kínálatában!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések