2021. április 19., hétfő

Peter Wohlleben - A természet rejtett hálózata



 Akik valamennyire ismernek, esetleg olvassák a blogot, tudják mennyire szeretek tanulni. Szinte nincs olyan területe az életnek, ami ne ébresztene bennem kíváncsiságot - még ha csak kicsiny mértékben is.

Mikor tavaly megkaptam ezt a könyvet, - melyet ezúton is köszönök - félre kellett tegyem. Féltem, hogy a tudás mely a valódi megértéséhez vezetne, nincs még a birtokomban. Ám a kíváncsiságom, most is győzött: hetente olvastam el újabb és újabb részeket, majd utána is néztem az új információknak.

Na de nézzük a lényeget: mit is kaptam ettől a könyvtől? A legfontosabb az a globális kép. Átláttam, hogy mindennek meg van a maga helye a világban. A legkisebb hangyától az égbe nyúló hegyekig minden összhangban van egymással és a legkisebb változás is katasztrófákhoz vezethet. 
A szerző számtalan példát hoz ennek a bebizonyítására, mindezt a legkönnyebben megérthető módon. 
Aki nekiáll az olvasásának, megértik miről beszélek.

Amit még hozzáfűznék a fentiekhez, hogy az olvasmány kamaszoknak is tökéletes. Megmutatja nekik a körforgás fontosságát és azt, hogy bármit is tegyenek, nemcsak az ő életükre van kihatással. Tapasztalatból mondom, ugyanis meséltem már ebből két, tizenéves tanítványomnak és nagyon élvezték! Remélem, ez a pozitív élmény hozzásegíti őket, egy felelősségteljes élet kialakításához!

Amennyiben felkeltettem azt érdeklődésed, a Park Kiadónál leadhatod a rendelésedet!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések