2021. október 12., kedd

Berkes Blanka - Fera ​és a tündérvilág (Fera és a tündérvilág 1.)


 Először Szeretném megköszünni az írónőnek, hogy elolvashattam a regényét! Nagyon kíváncsi voltam, mivel a borító szerintem álomszép! Olyan mesés hangulata van, hogy szerettem volna tudni, milyen történet rejtőzik mögötte.

A történet egy Fera nevű kislányról szól, aki Tündérországba csoppenve izgalmas kalandokba keveredik. Megismerkedik a Tündérek királynőjével illetve megtanulja azt is, miért fontos védeni a természetet.

A mondanivaló aranyos, bár szerintem egy picikét lehetett volna még dolgozni rajta. Kicsit mélyíteni a cselekményeket, jobban kidolgozni részleteket. 
Fera karaktere azonban nagyon jól sikerült. Olyan kislány lett, akivel bármelyik kortársa könnyedén tud azonosulni. Ráadásul kedvessége és éles esze jó tanítómesterré is teszik őt. 
Tündérországnak és lakónak a bemutatása is szépen sikerült, teljesen oda tudtam képzelni magam egy-egy csata helyszínére . (Mert bizony azt is kapunk.)

Összességében azt kell mondjam aranyos történetről van szó. Nem kell túl sokat várni tőle, nincsenek benne világmegváltó fordulkatok, de a célcsoportnak, akinek szánták nagyon élvezhető lehet. A kivitelezés pedig nagyon szép!

Viszont azt meg kell említsem a végén, hogy érezni, hogy első könyv. A szerző ezzel kezdte pályályát, tehát akadnak benne szóismétlések, vesszőhibák, stb. ám ezek elnézhetők.

Én a nyolc éves korosztálynak ajánlanám, hiszen az ő képzeletük még elég élénk ahhoz, hogy bele tudják képzelni magukat Fera helyébe, viszont könnyen megérthetik az ok-okozati összefüggéseket!
Ám itt még nincs vége, ugyanis, hamarosan hozom a második részről is a véleményem!

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, az Underground Kiadó várja a rendelésed!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések