2022. október 23., vasárnap

Darynda Jones - Első ​sírhant (Charley Davidson 1.)


Először is köszönöm szépen a könyvet, ajándék volt. 
Őszintén szólva, nagyon elhúztam az olvasását, mert úgy gondoltam, van még időm és lesz kivel megbeszélnem a tapasztalatokat.... Na, de majd most, megbeszélem veletek.

Főszereplőnk egy nyomozó, aki már kicsi kora óta beszél a halottakkal. Szívességet és igazságszolgáltatást kérnek tőle, de ha mindez nem lenne elég misztikus, Charley álmaiban valaki meg akarja kaparintani ma a testét....

Na most, nem nagyon szoktam erotikus tartalmat hozni ide,  de nem is értem, miért nem olvastam el hamarabb a könyvet? Talán szokatlan tőlem, de nagyon tetszett a történet Az erotika is illett bele, nem éreztem feleslegesnek a történet alatt, hanem kiegészítette azt. 

Charley egy nagyon szimpatikus a történetben. Nagyszájú,  bátor és kicsit kotnyeles, aki  mindig belekeveredik valamibe. Akkor is, ha nem akarja. 
Kifejezetten szeretem az ilyen karaktereket, mert lehet izgulni értük és szurkolni nekik. Ügyesen deríti fel a gyilkosságokat és miközben dolgozik, saját életében felmerülő kérdéseire is meg kell találnia a válaszokat. 
Aztán ott van még Reyes, akivel nagyon jól működött a kémia....amit...khm...nem csodálok, mert nem semmi a fickó. 
Humorban is bővelkedik a történet, sikerült mosolyognom részeken. Tetszettek a szellemek és a párbeszédek, nem hagyták ellaposodni a történetet. Kicsit a Szellemekkel suttogó című filmre emlékeztetett, amikor a szellemek szó szerint bárhol és bármikor felbukkanhattak, csak nem olyan ijesztő kiadásban. 

Tekintve, hogy magyarul három, angolul pedig tizennégy része van a sorozatnak, korántsem végeztem vele. Viszont bemelegítésnek szuper volt, valóban meghozza a kedvet ahhoz, hogy belevágjunk ebbe a hosszú kalandba. Ma már talán nem egyszerű hozzájutni, de én mindenképpen vadászni fogom a többi részét is.
Mindenkinek ajánlom, aki szereti ezt a zsánert!  

 Amennyiben érdekel titeket, a Líránál elektronikus formában még kapható!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések