2021. május 22., szombat

Aurora Lewis Turner - A hetedik bolygó (Bolygókeringő trilógia 2.)


 Már az első résznél mondtam, hogy érdemes lesz odafigyelni a szerzőre, hiszen nagyon tehetségesnek gondolom. Magánemberként is egyre többet beszélgetünk, tisztelem az íráshoz való hozzáállását és elkötelezettségét.  

A második rész onnan folytatódik, ahol az első véget ért. Auróra élné tovább a mindennapokat, ám ezt nem teheti sokáig, hiszen nemcsak az emlékei elvesztésével kell megküzdenie.

Most azt kellene mondanom, milyen sok meglepetést tartogatott számomra a könyv, de nem tehetem meg. Mikor vége volt az első résznek, már tudtam, hogy az én szememben a szerző megütött egy mércét és csak akkor lepődtem volna meg, ha ez alatt teljesít. Szerintem ez nem így történt mondom ezt úgy, hogy már háromszor olvastam a történetet: egyszer megjelenés előtt, kétszer pedig miután kézhez kaptam a regényt.

A történet ugyanolyan fordulatos, mint amire számítunk, a szereplők sem változtak sokat. Ennek természetesen két oldala lehet, viszont egy sorozat esetében ez jót jelent: olyan mintha egy réi családtagot üdvözölnénk itthon.

Auróra bátorsága ismét megmutatkozik és Lloyddal való kapcsolatán is sokszor nevettem. Mindketten nagyon önfejűek és a civódásaik sokat segítettek abban, hogy oldják a történetben a feszültséget. Ráadásul az, hogy nincs "rózsaszín ködbe" burkolva, kifejezetten szimpatikus volt.

A borító - csakúgy, mint az első résznél - most is szemet gyönyörködtetően szép. Nagyon szeretem az olyan képeket, ahol nemcsak a formákkal, de a színekkel is játszik a tervező.

Összességében nagyon szép munkát végzett az írónő, ajánlom mindenkinek - természetesen az első résszel együtt. Viszont jelezném, hogy a több, mint 500 oldal nem kevés olvasnivalót jelenthet. Bár, a jó történeteknél ez is kevés tud lenni, igaz?

Amennyiben megvásárolnád a saját példányod, a Menő Könyvek Kiadónál megteheted!

Írta: Isabel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések