2021. július 2., péntek

Buótyik Dorina - Az egyiptomi királynő rejtélye


 Kezdésnek szeretném megköszönni Dorinának, hogy még megjelenés előtt elolvashattam a könyvét. Már június végén kész voltam vele, csak a betegségem nem tette lehetővé, hogy nyugodtan megírjam a véleményemet.

A történet szereplőit ismerhetjük a III. Amenemhat rejtélye című regényből, mely az írónő első alkotása. Bár a két történet nem függ össze, csupán a szereplőket kaptuk vissza, mégis, nagyon élvezetes volt. Szerettem a háttérmunkát, amit Dorina lerakott az asztalra. Ám arra nem számítottam, hogy még kidolgozottabb és izgalmasabb történetet kapok majd!

Ismét Egyiptomban találjuk magunkat, ahol a szereplők újabb rejtélybe cseppennek. A sok új információ révén ismét tanulhattam, ami számomra nagyon fontos, még a kikapcsolódások alkalmával is. Még mindig keveset tudok az országról, ám a regény nagyban bővítette az ismereteimet. 
Ám ha a szórakozás oldalát nézem végig volt kalandban és érzelmekben is részem.

A szerző írástechnikája is sokat fejlődött az előzőhöz képest. Sokkal jobban át tudta adni a hangulatot és a szereplők érzelmeit is.

A borító nagyon szép és igényes, bár a címre többször rá kellett nézzek, hogy kiolvashassam. Mutatós meg minden, csak picit nehezen volt olvasható a számomra.

Összességében egy nagyon szórakoztató műről van szó, amit bátran ajánlok Egyiptomot ismerő, vagy kevésbé ismerő olvasók számára. Vagy így, vagy úgy, de mindenképpen szuper élményben lesz részük!

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, a NewLine Kiadónál kedvezményesen előjegyzőheted - 2021.07.28-ig!

Írta: Isabel



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések