2020. március 7., szombat

L.J.Wesley - Jesse Jones és a mikulásküldetés

L.J Wesley író nevével még csak most ismerkedem. Elsőként a legfrissebb regénye, A hetedhét birodalom fülszövege keltette fel nagyon az érdeklődésem, azóta figyelem a munkásságát.
Ezt a mesét is akkor találtam, mikor az ő nevére rákeresvén valami könnyed szórakozást kerestem.
A történetben egy kisfiúnak kell megmentenie a karácsonyt, mert a Mikulás náthás. Már a gondolat is annyira aranyos, nem? Minden gyerkőc szeretne hős lenni, pláne akkora, hogy magát a Télapót kelljen kisegítenie.
Nos, Jesse-nek ez meg is adatik, ugyanis hóember építés közben betoppan hozzá egy Barbara nevű manó és a segítségét kéri. Együtt elmennek az Északi-sarkra, hogy segítsenek Télapónak meggyógyulni és a kisfiúnak számos új élményben lesz része.
Muszáj megemlítenem a borítót! Azon kívül, hogy aranyos és illik a történethez, el tudtam volna képzelni egy-egy aprócska illusztrációt a lapok alján.
Itt nem beszélhetünk nagy mívű történetről, hiszen ahhoz túl rövid. Itt jegyezném meg, hogy olvastam volna még, de elfogytak a lapok….
Viszont írástechnikáról igen. Végig olyan érzésem volt, mintha egy szép karácsonyi mesét néztem volna a gyerekkoromból. Nem volt benne dráma, erőszak, akció, mégis végig lekötötte a figyelmemet. A szerző tudta mit csinál, és ez minden oldalon érződik. Ha a felnőtteknek szóló regényei is ilyen módon íródnak, lesz egy új hűséges olvasója!

Ha van még kedvetek egy kis karácsonyi hangulathoz, a novella ingyenesen beszerezhető a Mogul Kiadónál!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések