2021. október 12., kedd

Berkes Blanka - Az ​elveszett Follion nyomában (Fera és a tündérvilág 2.)


 Folytatódjék Fera, a kislány kalandjai. Az első részben nagyon jó barátságot kötött Osmundával, a Tündérnép királynőjével, így ők  most is számítanak a kislány segítségére. 
A történet folytatása nagyon jó ötlet volt, hiszen az alaptörténet tetszik. Viszont valahogy kevesebbnek éreztem azt a varázsos álomvilágot, amit az írónő létrehozott. 

Fera fejlődése és kamasszá válása kapott nagyobb hangsúlyt, ezálltal a mesés elemek kissé háttérbe szorultak. Fókuszba a kislány lelki fejlődése került és az, hogy felkészüljön arra az életre, ami rá vár.
Értem a szerző szándékát, nekem mégis valahogy hiányérzetem maradt. De, tudom ám, hogy a változás is az élet része-  ez csupán az én gyermeki lelkem megnyilvánulása volt.

Amit viszont igazán sajnáltam, hogy a borító már kevésbé tetszett. Nekem nagyon komor, kissé harcias hangulata volt, és a tartarlmat ismerve is azt mondom, picit fantasy-sabb jobban illett volna hozzá.

Az írónő stílusa fejlődött, a változást az első részhez képest. Mint tudjátok nagyon szeretek olyan szerzőkkel dolgozni, akik nem adják fel és folyamatosan tesznek a fejlődésükért.

Azt kell mondjam, hogy egy tanulságos sorozatról beszélünk és, aki a szívébe zárta az első részből ferát, annak a másodikat is el kell olvasni. Viszont a fentebb említettek miatt, ezt már picit idősebb korosztálytól, de még mindig a kiskamaszoknak ajánlanám!
Köszönöm Blankának, hogy olvashattam!

Amennyiben rendelnél, keresd az Underground Kiadó kínálatában!

Írta: Isabel
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések