2022. március 30., szerda

Parádi Orsolya - Pandala-szigetek


Nagyon örültem, amikor megkaptam ezt a könyvecskét, hiszen az egyik új hobbim a színezés. 
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem éppen a legolcsóbb kikapcsolódási formáról van szó, mivel az egyéb eszközök nem feltétlen a legolcsóbbak - számomra mégis megéri, mert jó pár órát el lehet vele tölteni és nagyon jól kezeli a stresszt.

A Pandala Island, mint a nevéből is következik állatos képeket tartalmaz, "pandás" stílusban. A motívumok nagyok, részletesek. Számomra némelyik picit elvont, de vannak benne igazán csodálatos képek is.

A papír minősége viszont fantasztikus: használok rajta zseléstollat, pastellkrétát, vízfestéket, illetve akrill-ceruzát is és semmi nem üt át. Mutatok is belőle egy oldalpárt ahol mindent használtam:


Amint látható, van benne fehér háttérrel és fekete hátérrel is illusztráció, ez méginkább szinesíti a választékot. Ezt volt az első alkalom, hogy fekete hátérrel dolgoztam és nagyon érdekesnek találom. 
Viszont, ami számomra picit vesztett az értékéből, az, hogy némelyik kép inkább részletes volt, mint sem felismerhető. Olykor azt éreztem, hogy az alkotó nagyon felnőtt szinezőtt szeretett volna készíteni a lehető legtöbb részlettel, de ez az összkép kárára ment egy kicsit.

Sajnos rendelési linket sehol sem találtam, ám mivel ajándékba kaptam, úgy gondoltam megmutatom nektek. Ezúton is köszönöm szépen!

Viszont, ha mégis szeretnétek, többek között a Bookline oldalán előjegyezhetitek!

Írta: Isabel
Korrektúrázta: NiKy

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések