2022. március 9., szerda

Darvas Petra - Mágusok ​Kelyhe (Hópelyhek májusban 2.)


Először is szeretném megköszönni az írónőnek, hogy megjelenés előtt olvashattam a folytatást! Mivel az első részt nagyon dicsértem, kíváncsi voltam, hogy a második felér-e hozzá tartalmilag és izgalmakban egyaránt. Mivel a szerző magasra tette a mércét, így egy lebilincselő élményt vártam.

De kezdem az elején.
Már az első rész borítóját is nagyon szerettem, de ez egyszerűen varázslatosan szép! Arthur király által is keresett kelyhet, a Szent Grált juttatta az eszembe. A színválasztás is nagyon harmónikus, egyszóval, jó ránézni.

Ám nézzük a lényeget, a cselekményt. A történet folytatódik, Gery és barátai a kehelyért indulnak útnak. Az első részben is találkozhattunk mágiájaval, de itt ez méginkább előtérbe kerül, ezáltal a történet is gyorsabban magával ragadja az olvasókat. 

Az írónő tehetsége itt méginkább megmutatkozik, hiszen olyan történetvezetést láthatunk tőle, amely miatt én is többször elolvastam a könyvet. Ha hasonlítanom kellene valamelyik általam ismert regényhez, akkor azt mondanám: a Gyűrűk ura kidolgozottsága vetekszik a Harry Potter és a Névtelenek (Aurora Lewis Turner írónő trilógiájának első kötete) könnyedségével és izgalmával. Mielőtt félreértené bárki amit írtam, nem plágiumnak szántam, csak a fentebb említett három könyv is beszippantja az olvasókat úgy, hogy egy életre emlékszel rájuk, elolvasod őket -  akárcsak a Mágusok Kelyhe.

Viszont ami az írónő tehetségét igazán tükrözi, az a karakterek fejlődése. Az első részhez képest minden egyes szereplő megért a saját sorsa betöltésére. Nagyon szeretem azt a helyzetet, amikor a szerzővel együtt változik a karakter. Olyan érzést kelt bennem, mint amikor egy gyermeket látunk felnőni. Olyasvalakit, akire büszkék lehetünk.

Mindenképpen ajánlom azoknak, akik olvasták az első részt, még akkor is, ha az annyira nem tetszett. Itt mindenből egy picit többet kapunk, érettebb formában!

Amennyiben kíváncsivá tettelek, rendelésed leadhatod a NewLine Kiadó weboldalán!

Írta: Isabel
Korrektúrázta:NiKy


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések