2020. december 28., hétfő

Fróna Zsófia - Fegyverek Háza (A fegyverforgató 1.)

 

Bár általában az értékelések végén szoktam megemlíteni a borítót, most mégis ezzel szeretném kezdeni.
A rajta lévő gyönyörű farkas óriási hatással volt ám, már az olvasás megkezdése előtt; a a többi szín kiválasztása és alkalmazása  pedig nagyon finommá és elegánssá tette a végeredményt.

A regény alapötlete tetszett, bár erősen emlékeztetett egy anime sorozatra...Nem jut eszembe a címe, de a fegyverek megszemélyesítése ott is elég fontos szerepet tölt be.Viszont az, hogy ezen túl  a főszereplőnké állati alakot is képes felvenni az kifejezetten újdonság volt számomra és nagyon fantáziadúsnak tartom. 

A hely - és szituáció-leírások nagyon élethűre sikerültek, valóban oda tudtam képzelni magam. 

A főhősnőnk jelleme korántsem volt tökéletes, de pont ez az a tulajdonsága tette őt emberivé. Sok tettével nem értettem egyet, de pont emiatt éreztem az egész regényt élőnek. Hol szerettem, hol haragudtam rá, hol pedig azt mondtam"na most hagyjál békén".

Van még tanulnivalója az írónőnek, de összességében egy gördülékenyen olvasható ígéretes fantasy - sorozatot indított el. Nekem egy picit lehetett volna benne több csavar és meghökkentő rész, de tekintve, hogy az első részről beszélünk, ki tudja mi vár ránk még? (Ezt pozitív értelemben értettem.)

Őszintén kíváncsi leszek a folytatásra, nemcsak a történet alakulás, de az írónő fejlődése miatt is. Érdemes lesz rá odafigyelni!

Ezúton szeretném megköszönni a NewLine Kiadónak, hogy biztosított számomra egy példányt!

Amennyiben kíváncsi lettél, a kiadó várja a rendelésed!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések