2020. március 7., szombat

Vladimir Weaver -13+1



Először is szeretném megköszönni Nikinek, hogy kölcsönadta nekem a könyvet.
Egy élménnyel lettem gazdagabb, ugyanis ez az új disztópikus regény teljesen levett a lábamról.
Utánanéztem az írónak és kiderült, hogy ez az első regénye.
Miután felocsúdtam, csak azt tudtam mondani: ez a tehetség!
A világkép amit létrehozott, annyira kidolgozott és összeszedett, hogy nemcsak elsőkönyveseknél látok ilyet ritkán, de sokszor sorozatoknál sem érzem ezt a fajta egységet.
Az osztályok közti rétegződés és a benne élők bemutatása egyszerűen zseniálisra sikerült.
A karakterek is hűek az író stílusához: mindnek megvan a maga jól betöltött szerepe a történetben. Igaz első olvasásra picit nehéz volt megjegyezni ki kicsoda és hova tartozik, de annyi baj legyen.
A fogalmazás és a tempó gördülékeny és szép ívet járt be. Egy pillanatig sem unatkoztam, a történések folyamatosan fenntartották az érdeklődésem.
Ree a főszereplő egy igazán maradandó karakter. Képes látványosan fejlődni és a pozitív tulajdonságai mellett van negatív is, így még szerethetőbbé vált a szememben.
Amit még ki kell emelnem az a borító. Gyönyörűséges és remekül összefoglalja azt, amit a regény képvisel. Sci-fi a javából.
Mindenképpen szeretném majd a folytatást is olvasni, hiszen ez lesz az a sorozat, aminek a köteteit úgy fogom várni, akár a Trónok harcáét!


Ha ti is belecsöppennétek egy új a világba, a regény az írótól megrendelhető!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések