2021. május 19., szerda

Tomcsik Nóra - A hercegnő és a sárkányok dala (Beleanordi krónikák 1.)




 Tomcsik Nóra könyveiről már sok jót halottam, ezért nagyon örültem, mikor lehetőségem nyílt arra, hogy belepillantsak a munkásságába. Köszönöm, hogy megadta erre a lehetőséget!

A hercegnő és a sárkányok dala egy olyan mesekönyv, mese, melyhez hasonlót nagyon szívesen hallgattam gyermekkoromban. A cselekmény és a szereplők is visszarepítettek abba a korba, amikor még őszintén és nyitott szívvel tudtam tekinteni a világra. 

A humorosan és kedvesen megalkotott történet tele van kalanddal és természetesen tanulsággal is. Kifejezetten tetszett, hogy nem volt túlgondolva: a Nagykirály Aerion célja, hogy a Tüzes szirtnél élő sárkányokat a magáénak tudhassa. Bernard király viszont fellázad ellene, és elküld egy lovagot, valamint egy apródot, hogy előbb érjenek a sárkányokhoz, megakadályozva ezzel Aerion tervét. Hozzájuk csatlakozik még egy tolvajlány, és az ő segítségükkel ismerhetjük meg az írónő által teremtett világot: érdekes népeket, tájakat és az ott élők szokásait. 

Az írónő nagyon ügyesen bánik a mese-elemekkel, egész végig fenn tudta tartani az érdeklődésem, pedig korosztályilag már rég nem én vagyok a célközönsége. Az illusztrációk kedvesek, szép kiegészítői a történetnek.

Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a könyvvel, valódi kikapcsolódást jelentett számomra. Mindenképpen ajánlani fogom a tanítványaimnak, mert biztos vagyok abban, hogy nekik is tetszeni fog!

Amennyiben szeretnél te is egy példányt, a https://shop.konyvmogul.hu várja a rendelésedet!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések