2021. január 22., péntek

Csernovszki-Nagy Alexandra - Lina ​múltja (Gyarmaty Karolina történetei 1.)


Mint tudjátok, szeretek olyan szerzőktől olvasni, akiket ajánlanak nekem. Csernovszki - Nagy Alexandrát pedig többen dicsérték az ismerőseim közül. Természetesen kíváncsivá tett a munkássága, de picit fenntartással álltam neki Lina múltjának, hiszen többször is történt már olyan, hogy akiket sokan nagyon szeretnek, az számomra csalódást okoz.
Nos, most én is úsznék az árral, hiszen nagyon tetszett a történet!
Köszönöm az olvasási lehetőséget a NewLine Kiadónak!

A krimi  a XIX. században játszódik és ebben az idősíkban számomra fontos, hogy hihető legyen a történet. Igazán azok a történetek tudnak megragadni, amikről el tudom hinni, hogy a valóságban is így játszódhattak le. Ez a kritérium nálam most teljesült: nemcsak a főszál van nagyon szépen kidolgozva ebből a szempontból, de a háttér és a szöveghasználat is megfelel a kor követelményeinek. 
Annyit jegyeznék itt meg, hogy kicsit több nyugodalmas percnek örültem volna. A múltban játszódó történeteknél szeretem, ha a környezet kicsit nagyobb hangsúlyt kap, de ez csak egy apró észrevétel. 

A szereplők között Márton alakja lett a legkiemelkedőbb. Valóban olyan férfi, aki minden olyan tulajdonsággal rendelkezik, ami számomra fontos. Intelligens, kedves, hűséges, bármelyik nő szívesen választaná párjául.
Főhősnőnk, Lina már kevésbé volt szimpatikus. Hisztis volt és nagyon naiv, ráadásul lehetett volna kicsit talpraesettebb is. És bár a végén értettem a döntését, mégis sajnáltam, hogy nem élt a lehetőségével.

Viszont a krimi szál nagyon izgalmas lett, pont elég csavart kaptunk, még akkor is ha néha túl gyorsan történtek az események. Az írónő kellő feszültséget tudott teremteni azáltal, hogy a megfelelő időben és mennyiségben adagolta nekünk az információkat. Az elsőkönyves szerzőknél ritka, hogy valaki ennyire jó érzékkel bánjon ezzel az elemmel!

A borító nagyon szép és rejtélyes, hozta azt az érzés, amit a könyv olvasása során éreztem. 

Összességében tetszett a könyv, az írónő tényleg tehetséges! 
(Megj.: Ezt az értékelést azután írom, hogy elolvastam Mimi regényét, ami miatt még inkább ezt gondolom, de erről majd később. )

Ha felkeltettem az érdeklődésed, keresd a könyvet a NewLine Kiadó webáruházában!

Írta: Isabel
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések