2020. március 7., szombat

Szurovecz Kitti - Hópelyhek a válladon



Ez volt az első könyvem Szurovecz Kittitől, és őszintén szólva nagyon kellemes meglepetést okozott.
El kell ismerjem, hogy eleinte tartottam tőle; féltem, hogy nem vagyok elég intelligens az írónő könyveihez. A fülszövegek és azok alapján, amiket tudtam a munkásságáról, azt hittem, hogy a hiányos ismereteim zavarni fognak olvasás közben. Aztán mikor megkaptam a könyvet Nikitől, úgy döntöttem vállalom a kockázatot és belevágok.

Mivel jó magam is vonzódom a pszichológiához, ezért az, hogy osztozom ebben Kittivel felébresztette bennem a kíváncsi kis manót: a történetet nem csak olvastam, de próbáltam kicsit kívülállóként is vizsgálni a karaktereket és jellemfejlődésüket. Ám nem tudtam teljesen immunis maradni érzelmek terén, mert a lélektani része annyira mély és gyönyörű, hogy meg kellett állnom olvasás közben, mert meg kellett emésztenem az olvasottakat: lélekben és fejben egyaránt.
Amikor egy szerelem véget ér, az egy nagyon nehéz időszak mindkét fél számára. Ezt tudjuk. Ám arról már kevesebbet beszélünk, hogy mi történik a lélekkel utána? Mivel számomra ez még mindig nagyon aktuális téma, nem tudtam egy egyszerű regényként olvasni a történetet. Inkább egy lehetséges gyógyírként tekintek rá, melyet engedek hatni, hátha segít.

A szereplőkkel nem mindig tudtam azonosulni, de kivételesen ez most nem is érdekelt, hiszen, amit a lelkemnek okozott az sokkal inkább lekötött, mint hogy antipatikus karakterekkel foglalkozzam. 
Ha az írástechnikát nézem, abban sem találtam kivetnivalót, sőt, a borító is nagyon szép.
Mindenképpen szeretnék majd még olvasni Kittitől, remélem lesz rá lehetőségem!

Javaslom, ha könyvet olvasnál az írónőtől ezt ne hagyd ki! Rendelésed leadhatod a Athenaeum Kiadónál!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések