2022. március 28., hétfő

Emily Millier - Eurielle

 

Először is köszönöm szépen a NewLine Kiadónak, hogy lehetőséget kaptam a regény elolvasására.  Nagyon szeretem a fantasykat, a tündéreseket pedig igazán izgalmasnak találom, így kíváncsian vártam a történetet. 

Az alaptörténet nagyon tetszett. Főhősünk a címadó lány Eurielle, akit egy nap egy titokzatos idegen keres fel. Melodi elmondja neki, hogy egy jóslatot kell beteljesítsen azért, hogy megmentse a tündérek népét. Természetesen ezt a lány kissé kétkedve fogadja, de amint világossá válik számára neve különlegessége, egy olyan kalandba csöppen, melyről álmodni sem mert. Három jóskönyvet kell megtalálniuk azért, hogy véget vessenek egy több, mint fél évszázada tartó háborúnak.
Természetesen itt sem maradhat el a szerelem, és a barátság ereje, valamint olyan fejlődési lehetőségek, és életigazságok keresése, ami főhősünk életkorában megszokott. 

A történet alapja nagyon érdekes, bár kissé még kidolgozatlan. Nem sikerült pontosan behatárolnom, melyik az a célközönség, akinek íródott, de ha az ifjúságnak, akkor egy picivel több csavart és kamaszosabb vonalat elbírt volna. Több talányt, vagy olyan csavarokat, amik meghökkentik az olvasót. Viszont egy meseregénynek kiskamaszoknak szerintem jó lett. 

A szerző fantáziája viszont dicséretet érdemel. Természetesen sok gyakorlás kell még a tökéleteshez, de azt gondolom, nem rossz az a vonal, amin elindult, csak még meg kell érkezzen.

A borító tervezőjének azonban egy hatalmas dicséret, mert ez a zöld egyszerűen fantasztikus választás volt. Annyira varázsos-misztikus hatása lett tőle a borítónak, mintha egy erdő mélyéről született volna…

Ajánlom a könyvet olyan fiataloknak, akik szeretik ezt a vonalat és szeretnének egy különleges lány kalandjainak a részesévé válni!

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, keresd a NewLine Kiadó kínálatában!

Írta: Isabel
Korrektúrázta: NiKy



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések