2023. október 29., vasárnap

Aurora P. Hill - Adelin ​és Ettran (Serbeniai Krónikák 2.)


 Na, te jó ég! Micsoda folytatást kapott az első rész! Sokkal több fordulat és izgalom volt benne, számomra magasan felülmúlta az első részt!

Gabriela kalandjai tovább folytatódnak! Édesanyával való találkozás után ő és a herceg elhagyják Moravát és bujkálniuk kell. Álnéven próbálják visszaszerezni a trónt, miközben egyre közelebb kerülnek egymáshoz.
A lány számára világossá válik a feladata, miközben megtanul bánni az erejével, mint a víz kiválasztottja, Aslios pedig mindent megtesz annak érdekében, hogy véghezvigye azt, amit nekiszánt a sors. 

A két karakterét sokkal közelebb érzem magamhoz, mint az első részben. Tetszik, ahogy a kapcsolatuk egyre inkább elmélyül, és mindinkább elkezdenek bízni egymásban.  Nem igazán olvasok mostanában kezdődő romantikus érzelmekről, de ennek a történetnek ez kifejezetten jól állt. Hiányoltam volna, ha nem kapnak erre lehetőséget a szereplőink.
Gyönyörű tájakat kaptunk, különleges élőlényekkel, amiknek a bemutatását én nagyon szerettem. Fantáziadús világ, nagyon jól fel lett építve, ez a rész sokat fejlődött az elsőhöz képest.

Ami nekem még nagyon nagy meglepetés volt, az a történet végén található névmutató, ahol betűrendben megtalálható az összes szereplő leírással. Ha egy új, nagyobb fantasy világot alkotunk, egy ilyen oldal nagyon hasznos lehet, főképpen, ha sok szereplővel dolgozunk. 

Mint, ahogy az első rész értékelésénél említettem, ez  borító a kedvencem a sorozatból. Nagyon szeretem a kék színt, engem mindig megnyugtat, a szarvas pedig bátorsággal tölt el. Gratulálok a tervezőnek, gyönyörűen megoldotta a feladatot!

Összességében azt kell mondjam, ez a rész hatalmas kedvencemmé vált. Önálló kötetként nem ajánlom olvasásra, mert kell tudni az előzményeket, de akinek esetleg az első rész kevésbé ütötte meg a színvonalat, ne cselekedjen, mert a második nagyon magasra teszi a mércét!

Természetesen, ezt is ajánlom olvasásra a fiatalabbak részére is, hiszen nagyon könnyen olvastatja magát. Sokkal több izgalom és érzelem várja őket, szóval bátran vágjanak csak bele!

Ezúton is köszönöm szépen a Smaragd Kiadónak, hogy folytathattam a sorozatot!

Ha te is továbbmennél az úton Gabrielával és a barátaival, a kiadó weboldalán megtalálod a második részt is!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések