2022. március 19., szombat

Csernovszki-Nagy Alexandra - Az ​írisz titka (Gyarmaty Karolina történetei 3.)


A történet és a trilógia befejező része is elérkezett. Lina és a férje kapcsolata, még mindig borzasztó, és az Antónia-ügyben is tart a nyomozás. 
Nemcsak erre kaphatunk választ, de Mártonnal való kapcsolatának alakulására is, és bevallom engem ez izgatott a leginkább. Ezenkívül pedig, több dolog is kiderül a nő múltjával kapcsolatba, így kapva egy kérdések nélküli tökéletes befejezést. 

Azt kell, hogy mondjam kevés olyan történelmi romantikus sorozattal találkoztam eddig, ami ennyire egész lett volna. Mindhárom kötet is élvezhető önmagában, de együtt adnak igazi élményt. Ha csak az érzést nézem, olyan, mint a Romy Schneide filmek... Külön-külön is élvezhetőek, de az az igazi, ha mindegyiket megnézzük. 

Az írónő szép utat járt be. Az első részhez képest nemcsak technikailag, hanem háttértudás szempontjából is sokat fejlődött. Én pedig a gyarapodó tudást nagyon tudom értékelni.

Egy sorozat végénél - ha tetszik -, nagyon tudom sajnálni, amikor véget ér. Itt azonban minden így volt tökéletes. Nem feltétlenül kell nyújtani a dolgokat, szerintem ahhoz is tudás kell, ha felismerjük, hogy valaminek vége van. A trilógia pedig nem is kaphatott volna méltőbb lezárást!

Az utolsó pár szóban, hadd emeljem ki a borítót! Álomszép! Ez a zöld és amivel párosították igazán elegáns külsőt adott a regénynek! Ráadásul a modell is visszaadja a kort és annak ideálját. Fantasztikus munka volt!

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, a NewLine Kiadónál megveheted ezt a részt is!

Írta: Isabel
Korrektúrázta: NiKy 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések