2022. január 29., szombat

Selena B. Lowell - A ​megszállottság (Démonok árnyékában 0,5)



Az írónő munkásságát már évek óta követem, mégis ez a novella volt az első olvasmányom tőle. Sajnos a Démonok árnyékában című regényét eddig nem volt alkalmam elolvasni, mégis nagyon kíváncsi voltam az előzményekre. Stephen King rajongó révén nem hagyhatok ki egy démonos történetet sem! Na, de nézzük is, nekem hogyan tetszett a mű, minden előismeret nélkül!

Egy kisvárosban járunk, ahol két fiatal barátnő együtt nő fel. Sarah és Carol gondtalan gyermekkorába pillathatunk bele. Sarah katolikus családból származott, ám ahogyan ez talán várható, egy olyan fiúba szeret bele, aki nem hívő. Jasonnal összeházasodnak és boldogan élhetnének, ám ez nem így lesz. A férfi egy nap furcsán kezd viselkedni, a nő úgy érzi fekete árny lepi be az életüket. Ám hamar felcsillan a remény, hiszen Sarah gyermeket vár. De ezek után ha lehet, minden rosszabbra fordul.

Az alaptörténet tetszett. Sokan használták már a gyökerét az tény, viszont, az írónőnek sikerült elérni azt a jóleső borzongást bennem, ami akkor szokott történni, mikor érzem, hogy itt még lesznek érdekességek. 
Viszont azt gondolom, hogy a sötétebb részeket picit sejtelmesebben, kevésbé felvezetve is lehetett volna közölni. Valahogy tudtam, hogy milyen esemény után mi fog következni és ez egy picit zavart. Igaz, hogy mivel novelláról van szó nem hosszú, és ez lehet oka annak, hogy kitaláltam a történetet. Az azonban biztos, hogy jó alapot adott ahhoz, hogy el akarjam olvasni a Démonok között című regényét is, ami ehhez a történethez kapcsolódik. 

Ajánlom azoknak, akik szeretnének egy csepp borzongást belevinni a mindennapokba, ám nincs sok idejük olvasni, vagy nem szeretnének a Mester mélységéig eljutni. Szerintem egy fél órányi kikapcsolódásnak tökéletes, akár elalvás előtt is! Már, ha nem félünk a sötétben!

Amenyiben kíváncsi lettél, a NewLine Kiadó várja a rendelésed! 

Írta: Isabel
Korrektúrázta: NiKy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések