2024. július 30., kedd

Goran Episcopus (szerk.) - Szabó Borka - Interjúkönyv


Ez az első interjúkönyv, amit volt szerencsém olvasni, köszönöm Borkának, hogy megtehettem!
Igazából itt nem tudok nagyon történetet mesélni, hiszen ez nem erről szól. Az írónő életúját követhetjük benne nyomon, ami számomra azért volt érdekes, mert a hosszú évek alatt felépített ismeretség keretében voltak részek, amikről én is tudtam.

Ami miatt nekem mégis különleges ez a kiadvány, az a kétnyelvűsége. Igazán érdekes volt angolul is olvasni a sorokat és itt ragadnám meg az alkalmat, hogy köszönetet mondjak Borkának. Engedélyt kaptam tőle, hogy a szöveget használjam az angol tanulásomhoz, ami azért nagyon menő, mert úgy sajátíthatok el új szavakat, hogy még a szöveg is érdekes. Hálás vagyok ezért!

Annyit azért megemlítenék, hogy lehet jót tenne a kiadványnak egy borítófrissítés. Szeretem Borka és Goran munkáit is, de ez szerintem egy kicsit....sötét lett. Azt tanultam Borkától pont, hogy a borítókat nem árt néha újratervezni. :)
Az illusztrációk viszont nagyon tetszettek, számomra békét sugároztak.

Nagyon érdekes élmény volt és ajánlom mindenkinek, akit érdekel a Tripikoni sztori szerzőjének élete!

Bővebb információ, az alábbi linken!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kerby Rosanes -Animorphia

Amikor az ember életében összecsapnak a hullámok, nehéz jókedvűen és mosolyogva, vidám bejegyzéseket írni. Nálam az elmúlt jó pár hónap ilye...

Népszerű bejegyzések