2024. február 3., szombat

Robin O'Wrightly . Második esély

Először is köszönöm szépen az írónőnek, hogy megmutatta nekem ezt a történetet. Mondhatnám, hogy kihozott az olvasási válságomból, de inkább megmondom az igazat: betegen olvasni számomra nem a legegyszerűbb feladat. Lázasan, kimerülten nem tudok úgy koncentrálni, hogy abból tényleges és normális értékelés születhessen. 

Viszont mikor Robin átküldte nekem és láttam, hogy kevés oldalszámmal rendelkezik, úgy döntöttem, megpróbálkozom az olvasással.  És milyen jól tettem, mert olyan szinten előhozta belőlem a jó érzéseket, hogy én magam is meglepődtem. De nézzük is a sztorit:

Helen egy családanya, aki nehéz időszakon meg keresztül. Férje Joshua zászlósként szolgál a második világháborúban, így a nőnek egyedül kell talpon maradnia két kiskorú gyermeke kedvéért. Az ő helyzetük sem könnyű, de próbálja a reményt tartani mindhármójukban. 
Egy nap értesíti a hadsereg, hogy a férje szolgálatteljesítés közben eltűnt és családnak hosszú éveket kellett várni a viszontlátásra. Joshua két év múlva hazatér, ám ami ez után következik, az olyasvalami, amire Helen álmában sem gondolt volna.Vajon megérdemelnek egy második esélyt családként és egy párként? Kiderül, ha elolvassátok a kötetet.

Sem az írástechnikába, sem pedig a tartalomba nem tudok belekötni, mert nekem mindkettő nagyon tetszett. Általában Robin novelláinál meg szoktam említeni, hogy írhatta volna még, de most azt gondolom, ez így volt tökéletes. Látni, ahogy két ember, akik fontosak egymásnak, képesek megoldani nem mindennapi gondokat, igazán meghatott. Az érzelmi része nagyon tetszett végig, pedig mostanában kerülöm az ilyen olvasmányokat.

A borító nagyon szép, a zöld a háttérben jó érzéseket keltett bennem. Illett a történethez.

Összességében ajánlom mindenkinek, aki szereti a romantikát és a nem várt fordulatokat. Gyorsan ki lehet olvasni, nemcsak a rövidsége miatt, hanem mert teljesen be tudja szippantani az embert. Szóval, ha olyan történetet keresel, amit akár egy vonatút alatt kiolvashatsz, ne keresd tovább, mert megtaláltad! 

A kötet az alábbi linkeken ingyenesen olvasható!

pdf és epub 

Írta: Isabel 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések