2024. február 3., szombat

Mia Frances - Vénusz a habokból


 Szeretitek a Romana, Tiffany, Szívhang, stb füzeteket? Ha igen, eROWmaniX-füzeteket is imádni fogjátok!
Mia Frances sorozatának első része nagyon nosztalgikus állapotba hozott, hiszen én magam is előszeretettel olvastam ezeket fiatalként. Ha valaki nem tudná, ezekben a rövid történetekben általában egy hirtelen jött, sorsszerű szerelem áll a középpontban és a főhősök testileg szinte azonnal egymásra találnak. Aztán ahogy lenni szokott egy nagyobb félreértés után, a szerelem győzedelmeskedik és megkapjuk a happy end-et. 

A Vénusz a habokból is erre a sémára épül. Főhősnőnk a  tizenkilenc éves Dolores Buendía, aki gyönyörű és kedves. Egy nap megmenti Bradley Carroll életét és a szigeten töltött idő alatt közel kerülnek egymáshoz minden téren. Szenvedély és szerelem jellemzi a kapcsolatukat, dacára annak, hogy teljesen más világból származnak.

A hangulat, amit hozott a történet az nagyon tetszett. Nemcsak a szerelmen volt a hangsúly, de kaptunk egy izgalmas háttértörténetet is. Ez volt az egyik varázsa a fentebb említett füzeteknek is, szóval örülök, hogy az írónő ezt nem hagyta figyelmen kívül.
Különösképpen az felnőttes részek sem zavartak, olvasok ilyeneket is, csak legyen számomra jól megírva. Itt nekem tetszett.

Viszont, amik engem megállítottak az olvasásban, azok a fejezetcímek voltak. Sosem gondoltam, hogy egyszer zavarni fognak, de itt most megakasztottak.  Értem, hogy hasznos, mert egyrészt előkészíti az adott részt, másrészt segít megjegyezni, hol tartott az ember (én az utóbbi miatt szeretem), ám nem feltétlen gondolnám, hogy itt szükség volt rájuk. A magam részéről az ilyen típusú történeteket szeretem egy nap alatt kiolvasni, ha lehet, egyhuzamban. 

A borító viszont nagyon tetszett, nagyon átadja ezeknek a kiadványoknak a hangulatát. Romantikus, szerelmes, felnőttes.

Ajánlom azoknak a felnőtteknek, akik szerették ezeket a füzeteket, mert csalódni nem fognak. Aki pedig még nem olvasott ilyet, ezzel is bátran nekivághat. 
Ha pedig a tartalomjegyzék sem zavar, szuper délutáni kikapcsolódásban lehet részed!

Amennyiben szeretnél egy példányt, keresd a KönyvekSorban kiadó termékei között!

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések