2023. augusztus 12., szombat

Zsiros-Petróczki Kitti - Álomnapló


A most következő kiadványba első pillantásra beleszerettem. Nem sokan tudják rólam, de nagyon hiszek az álmaik jelentőségteljességében, közel áll hozzám ez a világ. Csupán csak nem igazán szoktam erről beszélgetni senkivel. 

Zsiros-Petroczki Kitti álomnaplója azért különleges, mert nincs túlgondolva. Gyönyörű fehér lapokon, letisztult, nőies motívumok találhatóak minden oldalon. Vonalazás segíti a szépírást és a könnyebb használatot.
Többféle eszközöket is használhatunk írás közben, a ceruzán/tollon túl, zselés tollat, matricát és bár még nem próbáltam , de szerintem óvatosan vízfestéket  is, mert elég vastagnak érzem.  
Spirálos kialakítású, ami kényelmessé teheti, ha kis helyen van lehetőségünk írni, bár, a balkezeseknek lehet picit kényelmetlen. Még iskolás koromban volt egy balkezes barátnőm, aki nem szeretett ilyen füzetbe írni, ebből vontam le a következtetésemet, de lehet tévedek. 

Ahogy kinyitjuk, beleírhatjuk a nevünket, majd Kitti leírja nekünk, hogy hogyan is használhatjuk a naplót. Ezt nagyon hasznosnak találom, mert aki még nem vezetett ilyet, sok segítséget kaphat az elindulás tekintetében.

Borító tekintetében pedig nagyon esztétikus. Jók a színválasztások, rám nyugtató hatással van, ha ránézek. 

Összességében nagyon boldog vagyok, amiért megkaptam, köszönöm szépen! Ha  te is szeretnél egyet, keresd a Smaragd Kiadó kínálatában!

Írta: Isabel
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések