2024. február 4., vasárnap

Robin O'Wrightly - Az amulett rejtélye - Tripiconi sztori 1. ÚJRAKIADÁS


 És, ezt a pillanatot is megéltem. Jön a Tripiconi sztori újragondolva! Félre ne értsétek, én már az első kiadást is nagyon szerettem, ez a kedvenc sorozatom az írónőtől, de amikor szólt, hogy átdolgozva ismét megjelenik, velem madarat lehetett volna fogatni. 

Ahol csak tudom ajánlom a sorozatot, de röviden elmondanám miről is van szó. Létezik egy szigetállam, Tripicon, ahol a Ponti hercegség uralkodik. Modern életet élnek, de nincs egyszerű helyzetük az állam irányításában. 

A történet úgy indul, hogy megismerjük a családod, mivel a hercegi párnak gyermekei is vannak. A gyerekek megmentenek egy idegen fiút, akiről nem tudni kicsoda, és egy gyönyörű amulett birtokosa. Nincs mit tenni, ki kell deríteni az igazságot, így egy hatalmas kaland veszi kezdetet, gyönyörű tájakkal és izgalmas kérdésekkel. 

Nem is ragozom tovább, hiszen tudjátok, mennyire szeretem. De miben más az új kiadás, mint az előző? Egyrészt modernizálódott borító. Az arcképek szerintem igazán szépen visszaadják a karaktereket, és mivel ifjúsági könyvről van szó, a célcsoport figyelmét is jobban  felkeltheti.
Másrészt, olvasmányosabb, tagoltabb lett a szöveg. Itt jegyezném meg, hogy szerencsére a tartalom nem változott, csak a tálalás lett picit befogadhatóbb.
Harmadrészt a belső grafikákból is több lett és sokkal jobban érvényesülnek. Szeretem ezeket a képeket nézegetni, mert sokat adnak vizuálisan a tartalomhoz.

Ezek a változtatások talán nem tűnnek soknak, vagy drasztikusnak, mégis sokat tudnak dobni egy ifjúsági regényen. Ettől függetlenül, mivel a történet változatlan maradt, nekem hozta a nosztalgikus hangulatot. Említettem a szerzőnek, hogy újra kellene olvassam a sorozat többi megjelent részét is.

A 2024-es kiadás, nyomtatott formában a Helma Kiadó terjesztésében fog megjelenni márciusban, és itt szeretném elmondani, hogy nagyon örülök annak, hogy kap egy ilyen lehetőséget a sorozat. Sokkal több figyelmet érdemel, mert az ifjúságot nemcsak szórakoztathatja, de tanító jelleggel is bír!

Ha szeretnétek leadni az előrendelési igényeiteket, a Helma Kiadó weboldalán megtehetitek! Várható megjelenés: 2024. 03. 19.

Írta: Isabel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az szerző, aki éveket szánt a kutatómunkára - Interjú Kristin M. Furrierrel

Kristin M. Furrier írónő legújabb regénye kicsit más, mint az eddigiek. Bár egyszer már beszéltünk róla, most, hogy én is a végére értem az ...

Népszerű bejegyzések